ترکیب استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان لو رفت

تیم استقلال امروز در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت۱۶:۴۵در ورزشگاه آزادی به مصاف گل گهر می‌رود.
ترکیب استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان لو رفت
کد خبر : ۱۵۲۰۶

تیم‌های استقلال امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر میزبان تیم گل گهر سیرجان است.

تیم استقلال امروز در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت۱۶:۴۵در ورزشگاه آزادی به مصاف گل گهر می‌رود.

گل‌گهر بعد از یک افت چندهفته‌ای در ۲بازی اخیر به ۲برد رسیده تا با روحیه بهتری به مصاف استقلال برود. در عوض استقلال بعد از ۴برد متوالی، یک مساوی بدهنگام به نساجی داد و روند پیروزی‌های متوالی‌اش خراب شد. در طول فصل، استقلال در آیتم‌های دفاعی بهتر از گل‌گهر بوده و این نکته‌ را هم آمار گل‌های خورده ۲ تیم و هم موقعیت‌هایی که به حریفان داده‌اند تأیید می‌کند. اما گل‌گهر در موقعیت‌سازی و گلزنی تا حدودی بهتر از استقلال عمل کرده است. گل‌گهر با دقت شوت ۳۹.۵و میانگین ۴.۳شوت داخل چارچوب در هر بازی، بهترین تیم لیگ در این دو بخش بوده است. خط حمله گل‌گهر و استقلال به‌ترتیب دومین و سومین خط حمله برتر این فصل (بعد از سپاهان) بوده‌اند. مرتضی تبریزی، رضا شکاری، نوید عاشوری و آرمین سهرابیان بهترین بازیکنان گل‌گهر در این فصل بوده‌اند که نیمی از آنها سابقه بازی در استقلال را هم دارند و این نکته تقابل آنها را با آبی‌پوشان جذاب‌تر هم می‌کند. در آن سوی میدان نیز تمام حواس خط دفاعی گل‌گهر باید به زوج بوشهری آبی‌ها یعنی محمد محبی و مهدی قائدی باشد که اضافه شدن مطهری و یامگا به آنها، مربع خطرناکی را برای مدافعان حریف می‌سازد.

اینطور که بنظر می‌رسد مهدی مهدی‌پور، سجاد شهباززاده، ابوالفضل جلالی، محمد حسین مرادمند و علیرضا رضایی پنج بازیکن غایب آبی‌پوشان برای بازی با گل‌گهر باشند.

اما کادر فنی استقلال با توجه نفراتی که در اختیار دارند به احتمال فراوان از ترکیب زیر استفاده می‌کنند:

سید حسین حسینی به عنوان کاپیتان استقلال در درون دروازه خواهد ایستاد و یکی از مهره‌های تاثیرگذار در بازی حساس امروز خواهد بود.

عارف غلامی و رافائل سیلوا زوج میانی خط دفاع استقلال را تشکیل می‌دهند و جعفر سلمانی به همراه کوین یامگا نقش مدافعان کناری را ایفا می‌کنند.

روزبه چشمی در پست هافبک دفاعی مهره قابل اتکا ساپینتو در کمربند میانی خواهد بود و در کنار او سعید مهری و آرش رضاوند دیگر هافبک‌های استقلال در بازی امروز هستند.

محمد محبی و مهدی قایدی بال‌های هجومی استقلال در مقابل گل‌گهر خواهند بود.

ارسلان مطهری نیز در نوک پیکان خط حمله استقلال مهاجم هدف ساپینتو برای گلزنی است.

ترکیب احتمالی استقلال:

حسینی، غلامی، سیلوا، سلمانی، یامگا، چشمی، مهری، رضاوند، محبی، قایدی، مطهری.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر