فرمان قهرمانی در دستان سپاهان | اتفاقی که به ضرر پرسپولیس تمام شد

فینال لیگ برتر فوتبال ایران امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد؛ سپاهان پس از ده نفره شدن پرسپولیس از فرصت استفاده کرد و در لحظات پایانی به سه امتیاز بزرگ این بازی رسید.
فرمان قهرمانی در دستان سپاهان | اتفاقی که به ضرر پرسپولیس تمام شد
کد خبر : ۱۵۶۲۳

 پرسپولیس ۰ - سپاهان ۱؛ فرمان قهرمانی در دستان «مورایس»!
فینال لیگ برتر فوتبال ایران امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد؛ سپاهان پس از ده نفره شدن پرسپولیس از فرصت استفاده کرد و در لحظات پایانی به سه امتیاز بزرگ این بازی رسید تا هم کارش برای قهرمانی راحت‌تر شود و هم انتقام بازی حذفی را بگیرد.
تیم ده نفره پرسپولیس در یکی از مهمترین و حساس‌ترین بازی‌های این فصل برابر سپاهان در لحظات پایانی شکست خورد تا مسیر قهرمانی تیم مورایس کاملا هموار شود.
نیمه اول با برتری سپاهان همراه بود، اما گل این تیم مردود اعلام شد؛ گلی که اصفهانی‌ها معتقد بودند سالم است و در دقایق پایانی این نیمه هم پریرا بازیکن برزیلی سرخپوشان اخراج شد تا کار تیم یحیی حسابی سخت و دشوار شود.
در نیمه دوم، پرسپولیس یک بازی پایاپای ارایه کرد و حتی شانس گلزنی داشت، اما حملات طلایی‌پوشان در نهایت نتیجه داد و در دقیقه ۹۴ پاس مغانلو به محمد کریمی با ضربه دیدنی این بازیکن به گل سرنوشت‌ساز بازی تبدیل شد؛ گلی که فرمان قهرمانی لیگ را به دست مورایس داد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر