واکنش رونالدو به حذف پرتقال | آرزوهایم تمام شد

کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال نسبت به حذف تیم ملی فوتبال کشورش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد.
واکنش رونالدو به حذف پرتقال | آرزوهایم تمام شد
کد خبر : ۸۴۷۵

تیم ملی فوتبال پرتغال با قبول شکست مقابل مراکش از دور رقابت های جام جهانی قطر کنار رفت. این آخرین جام جهانی رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال در دوران بازیگری اش بود که با هیچ مقامی برای او همراه نشد.

این بازیکن که آخرین جام جهانی خود را سپری می کرد، نسبت به حذف از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد. رونالدو در اینستاگرام خود نوشت:​

«قهرمانی در جام جهانی با پرتغال، بزرگترین و بلندپروازانه ترین رویای دوران حرفه ای من بود. خوشبختانه عناوین زیادی در ابعاد بین المللی از جمله با لباس تیم ملی پرتغال کسب کرده ام، اما قرار دادن نام کشورمان در قله فوتبال جهان، بزرگ ترین آرزوی من بود. من برای رسیدم این هدف و برآورده این رویا سخت مبارزه کردم. در ۵ حضور طی ۱۶ سال در جام جهانی گلزنی کرده و همیشه در کنار بازیکنان و با حمایت میلیون ها نفر، تمام تلاشم را کردم.

با تمام توانم در زمین حاضر شدم و هرگز از مبارزه و تلاش برای رسیدن به رویا دست نکشیدم. متاسفانه دیروز این رویا به پایان رسید. فقط می‌خواهم همه بدانند که چیزهای زیادی گفته شده، خیلی نوشته شده، گمانه‌زنی‌های زیادی شده، اما تعهد من به پرتغال برای یک لحظه تغییر نکرده است.

من همیشه کسی بودم که برای هدف همه می جنگیدم و هرگز به هم تیمی هایم و کشورم پشت نمی کردم. در حال حاضر، چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. متشکرم پرتغال و با تشکر از شما قطر. این رویا تا زمانی که ادامه داشت زیبا بود.»

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
عرشه
مجله زندگی
ارسال نظر