وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک سینا در چه شرایطی پرداخت می‌شود + جزئیات

صاحبان کسب و کار و مراکز دولتی و خصوصی امکان استفاده از وام 200 میلیون تومانی طرح جدید «سپیدار» بانک سینا را دارند. گروه‌های واجد شرایط باید در این بانک حساب شرکتی داشته باشند.
وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک سینا در چه شرایطی پرداخت می‌شود + جزئیات
کد خبر : ۱۷۲۴۳

صاحبان کسب و کار و مراکز دولتی برای دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک سینا باید گردش حساب لازم را ایجاد کنند تا امکان اعطای آن را به پرسنل خود داشته باشند. حداقل مدت زمان مورد نیاز برای خواب سپرده، شش ماه اعلام شده است. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و فقط به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای این تسهیلات داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی است. کارمندان مجموعه‌ها یا شرکت‌های دولتی می‌توانند برای دریافت این وام به صورت ضربدری ضامن یکدیگر شوند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام به 48 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 4 میلیون و 515 هزار و 811 تومان است. کل سود تسهیلات، 16 میلیون و 758 هزار و 925 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، 216 میلیون و 858 هزار و 925 تومان خواهد بود.

برخی از اهداف و وام‌های پرداختی بانک سینا را بشناسید

بانک سینا در بیست و هشتم اسفندماه سال 1387 با هدف ارائه خدمات مالی و بانکی متنوع و باکیفیت و منطبق با استانداردهای جهانی، کمک به رشد و شکوفایی اقتصادی کشور، افزایش سودآوری، ایجاد اشتغال و کمک به محرومیت زدایی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و … فعالیت خود را آغاز کرد.

این بانک علاوه بر پرداخت تسهیلاتی در قالب طرح سپیدار و نیلوفر، وام‌های اجباری مانند کمک ودیعه مسکن و ازدواج را نیز به متقاضیان واجد شرایط می‌پردازد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر