تکلیف پیمانکاران در طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت چه می‌شود ؟

هزاران نیروی شرکتی و قراردادی نهادهای مختلف در انتظار تصویب نهایی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و حذف پیمانکاران قبل از پایان بهار هستند.
تکلیف پیمانکاران در طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت چه می‌شود ؟
کد خبر : ۱۷۹۳۹

شرکتی‌های صداوسیما از انتظار برای تصویب نهایی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت خبر دادند.

قرار است بیست و هشتم فروردین ماه ۱۴۰۲، نشستی با حضور نمایندگان شورای نگهبان در کمیسیون اجتماعی مجلس با هدف رفع ابهام از طرح ساماندهی و برطرف کردن اشکالات وارد به طرح برگزار شود.

اسدی (شرکتی صداوسیما) در این رابطه می‌گوید: هزاران نیروی شرکتی نهادهای مختلف در انتظار تصویب نهایی طرح و حذف پیمانکاران قبل از پایان بهار هستند؛ انتظار داریم در نشست روز سه‌شنبه، به یک تفاهم کلی در مورد طرح برسند و طرح به سرعت به شورای نگهبان ارسال مجدد و در آنجا تصویب شود.

به گفته او، جامعه‌ی هدف طرح توقع دارند در تابستان امسال دیگر شرکت‌های پیمانکاری در نهادهای دولتی و عمومی حضور نداشته باشند؛ در واقع خواستار این هستیم که عمر پیمانکاران و شرکت‌های واسطه نهایتاً یک فصل دیگر باشد.

اسدی با بیان اینکه انتظار کارگران و مشمولان طرح سه ساله شد؛ می‌گوید: مهم‌ترین شاخصه‌ی طرح ساماندهی حذف کامل پیمانکاران است؛ امیدواریم این مشخصه با قدرت به تصویب برسد و بعد از ابلاغ، همه نیروهای شرکتی مشمول، تبدیل وضعیت و قرارداد مستقیم شوند؛ امیدواریم تا تابستان در نهادی مانند صداوسیما دیگر هیچ شرکت پیمانکاری باقی نمانده باشد. 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایلنا
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
آشنا
ارسالی در
دروغ عید فطر بود?