وام سریع و کم بهره طراوت

همانطور که همه می‌دانیم، سلامتی با داشتن زندگی طولانی ارتباط مستقیمی دارد. حفظ سلامتی و مراقبت از وضعیت جسمانی و روحی، اهمیت بالایی در زندگی دارد و همه ما برای مراقبت از این نعمت در حال تلاش هستیم. اما با توجه به سبک زندگی و بالارفتن سن، خطرات زیادی سلامتی را تهدید می‌کنند و این خطرات ممکن است منجر به انواع بیماری‌ها شوند.
وام سریع و کم بهره طراوت
کد خبر : ۱۸۲۱۷

برای درمان این بیماری‌ها، نیاز به بررسی وضعیت سلامتی توسط پزشک متخصص را داریم. این بررسی‌ها در نتیجه، ممکن است منجر به پرداخت هزینه‌های درمانی بالا شوند که بیمه شما، آن‌ها را پوشش ندهد. در این موارد، می‌توانید از وام طراوت دکترنکست استفاده کنید.

وام طراوت دکترنکست یک خدمت جدید و کاربردی برای افرادی است که توانایی پرداخت هزینه‌هایی مثل دندان‌پزشکی یا خدمات زیبایی را به‌ صورت یک جا ندارند و می‌خواهند با پرداخت چند قسط از این خدمات بهره‌مند شوند. در ادامه این مطلب، به معرفی این وام سریع و کم بهره در سایت دکترنکست می‌پردازیم.

طرح طراوت چیست؟

Picture9

طرح طراوت، یکی از جدیدترین خدمات پلتفرم دکترنکست است. دکترنکست، این بار برای دسترسی همه افراد به خدمات درمانی که شامل بیمه نیستند، وام کم بهره طراوت را معرفی کرده است.

طرح طراوت در واقع، یک نوع وام سلامت است که با همکاری دکترنکست، بانک آینده و جهاد کالا راه‌اندازی شده است. این طرح برای آن‌دسته از خدمات درمانی است که تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرند و برای پرداخت هزینه آن‌ها، باید مبالغ بالایی پرداخت شود.

در این طرح تا سقف 30 میلیون تومان، اعتبار به افراد اعطا می‌شود تا بتوانند از آن برای خدمات درمانی متنوعی که تحت پوشش بیمه نیستند، بهره ببرند. این خدمات درمانی در 14 دسته‌بندی مختلف قرار دارند و عبارتند از:

·      پوست و مو

·      جراحی پلاستیک و زیبایی

·      تغذیه

·      خدمات دندان‌پزشکی ترمیمی و زیبایی

·      طب سنتی

·      تندرستی و سبک زندگی

·      فیزیوتراپی

·      خدمات روان‌درمانی و روان‌پزشکی

·      گوش و حلق و بینی

·      کار‌درمانی

·      شنوایی‌سنجی

·      گفتاردرمانی

·      چشم‌پزشکی

·      ناباروری

·      ترک اعتیاد

همان طور که می‌دانید، خدمات بالا عموما در دسته خدمات گران قیمت هستند و تمام افراد نمی‌توانند هزینه‌های مربوط به آن‌ را بپردازند. اما با استفاده از وام طراوت دکترنکست تمام افراد با هر بودجه‌ای، می‌توانند از این خدمات پزشکی و درمانی استفاده کنند.

فرایند دریافت وام طراوت دکترنکست

Picture10

برای دریافت وام 30 میلیونی پزشکی از سایت دکترنکست، باید چند گام ساده را دنبال کنید. به‌صورت کلی، دریافت این وام، فرایند پیچیده‌ای ندارد. برای دریافت وام دکترنکست در مرحله اول باید با رفتن به سایت، ثبت‌نام کنید. در مرحله ثبت‌نام، شما مدارک لازم را به‌صورت آنلاین ارسال و اطلاعات کاربری خود را در سایت تکمیل می‌کنید.

در مرحله بعدی، مدارک ارائه‌شده توسط افراد، برای اعتبارسنجی به بانک آینده ارسال می‌شوند. بانک آینده مدارک شما را طی چند روز بررسی می‌کند و در مرحله سوم، از طریق پیامک نتیجه اعتبارسنجی به شما اطلاع‌رسانی می‌شود. شما با مراجعه به یکی از شعب بانک آینده، می‌توانید کارت اعتباری را دریافت کنید.

زمانی‌که کارت اعتباری ویژه وام طراوت دکترنکست را دریافت کردید، می‌توانید به کلینیک و مراکز درمانی که طرح طراوت را پشتیبانی می‌کنند، بروید و از تسهیلات برای خدمت مورد نیاز خود استفاده کنید. توجه داشته باشید برای استفاده از این اعتبار، یک ماه فرصت دارید و پس از گذشت یک ماه، مبلغ 30 میلیون تومان قسط‌بندی می‌شود و بازپرداخت مبلغ شروع می‌شود.

وام طراوت دکترنکست مزایای زیادی به دنبال دارد و برای افرادی که توان پرداخت هزینه‌های بالای پزشکی را ندارند، بسیار مناسب است. از مزایای اصلی این وام، عدم نیاز به ضامن است. شما به‌راحتی می‌توانید بدون ضامن، این وام 30 میلیونی را دریافت کنید. از دیگر مزایای وام فوری سلامت دکترنکست، امکان بازپرداخت در مدت 1 تا 3  سال است. در واقع شما می‌توانید با بهره کم و در مدت‌زمان 3 سال، اقساط خود را تسویه کنید.

جمع بندی

در این مطلب، سعی کردیم تمام نکات لازم جهت بررسی وام طراوت دکترنکست را برای شما بازگو کنیم. اگر درمان پزشکی مورد نیاز شما تحت پوشش بیمه درمانی نیست و هزینه بالایی دارد، استفاده از این تسهیلات 30 میلیون تومانی گزینه مناسبی است و می‌توانید برای انواع خدمات پزشکی یا دندان‌پزشکی از آن بهره ببرید. پس همین حالا دست‌به‌کار شوید!

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر