وام بدون سود ۳۰۰ میلیون تومانی بانک گردشگری + جزئیات ثبت نام

وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک گردشگری بدون سود و قرض الحسنه بوده و تنها با کارمزد دو یا چهار درصدی پرداخت می‌شود.
وام بدون سود ۳۰۰ میلیون تومانی بانک گردشگری + جزئیات ثبت نام
کد خبر : ۶۳۹۶۰

بانک گردشگری به آن دسته از مشتریان خود که در یکی از شعب این بانک سپرده قرض الحسنه داشته باشند و بتوانند میانگین حساب ۴ تا ۱۲ ماهه ایجاد کنند، وام ۳۰۰ میلیون تومانی پرداخت می‌کند. این تسهیلات در قالب طرح «پارسا» پرداخت می‌شود.

وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک گردشگری بدون سود و قرض الحسنه بوده و تنها با کارمزد دو یا چهار درصدی پرداخت می‌شود. این تسهیلات به ضامن رسمی احتیاج داشته و مسدودی سپرده ندارد. افراد بعد از دریافت تسهیلات ۳۶ ماه فرصت پرداخت اصل این مبلغ را دارند. افرادی مایل به دریافت این تسهیلات هستند نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در لیست سیاه بانک مرکزی داشته باشند.


با توجه به شرایط مذکور و چگونگی دریافت این تسهیلات، وام گیرنده باید هر ماه ۹ میلیون و ۹۰ هزار و ۹۰۹ تومان قسط بدهد. کل سود وام به ۱۲ میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۳۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان اعلام شده است.


نگاهی کلی به تاریخ بانک گردشگری


اولین بانک تخصصی و خصوصی در زمینه گردشگری ایران، بانک گردشگری است که با تاکید بر این صنعت و صرف منابع مالی در این مورد به خصوص شکل گرفت. این بانک با هدف قرارگیری در زمره پنج بانک برتر از منظر سهم بازار سپرده‌ها، پنج برند برتر بانکی از دیدگاه مشتریان، منتخب به عنوان نخستین ارائه دهنده خدمات و محصولات در میان فعالان صنعت گردشگری و قرارگیری در بین پنج بانک برتر از لحاظ کیفیت خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات شروع به کار کرد.

هم اکنون این مجموعه با داشتن ۵۵ شعبه در شهر تهران و ۴۵ شعبه در سایر شهرستان‌ها به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر