کاربران واتس‌اپ اکنون می‌توانند پیام‌های ناپدیدشونده را ذخیره کنند

واتس‌اپ امروز از قابلیتی رونمایی کرده که در آن به کاربران امکان داده می‌شود پیام‌هایی را که توسط فرستنده تنظیم شده‌اند تا به طور خودکار از بین بروند، ذخیره کنند؛ شاید در نگاه اول از نظر حفظ حریم شخصی این موضوع کمی عجیب به نظر برسد اما این ویژگی یک نکته دارد...
کاربران واتس‌اپ اکنون می‌توانند پیام‌های ناپدیدشونده را ذخیره کنند
کد خبر : ۱۸۴۷۵

واتس اپ گزینه جدیدی را برای پیام‌های ناپدید شونده معرفی کرده است که به گیرندگان آن امکان می‌دهد «در صورت تایید فرستنده»، آن پیام‌ها را ذخیره کنند. بنابراین اگر فرستنده پیام اجازه ندهد، گیرنده نمی‌تواند آن را ذخیره کند.

گزینه «Keep In Chat» ویژگی جدید واتس اپ است که امروز معرفی کرده و بدین صورت استفاده می‌شود که کاربر باید دست خود را به مدت طولانی روی پیام ناپدید شونده مورد نظر خود نگه دارد و روی این گزینه بزند، سپس یک نوتیفیکیشن برای فرستنده آن پیام ارسال می‌شود با مضمون اینکه شخص گیرنده قصد دارد تا پیام شما را نگه دارد؛ حال فرستنده می‌تواند اجازه دهد تا ذخیره پیام انجام شود یا اینکه درخواست گیرنده را رد کند.

در پست وبلاگ واتس اپ در این خصوص آمده:

 

امروز ما قابلیت «Keep In Chat» را معرفی می‌کنیم، بنابراین می‌توانید به وسیله این ویژگی چت‌های ناپدید شونده را نگه دارید، که البته این منوط به اجازه فرستنده است. ما بر این باوریم که اگر پیام را ارسال کرده باشید، این انتخاب شماست که آیا دیگران در چت می‌توانند آن را برای بعدا نگه دارند یا خیر.

واتس اپ می‌گوید که اگر کاربر تصمیم بگیرد پیامش توسط دیگران نگهداری نشود، تصمیم او نهایی است و هیچ‌کس دیگری نمی‌تواند آن را نگه دارد و پس از منقضی شدن تایمر، پیام حذف خواهد شد.

ام اگر گیرنده‌ای بخواهد یک پیام از بین رونده را ذخیره کند و فرستنده اجازه دهد، پیام مورد نظر یک آیکون نشانک دریافت می‌کند که نشان می‌دهد می‌توان آن را در پوشه پیام‌های نگهداری شده کاربر که توسط چت سازماندهی شده است، پیدا کرد.

واتس اپ گفته که این ویژگی در چند هفته آینده در سراسر جهان برای دستگاه‌های مختلف عرضه می‌شود.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر