دستگیری یک باند سرقت با تخصصی عجیب!

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در شرق تهران، خبر داد.
دستگیری یک باند سرقت با تخصصی عجیب!
کد خبر : ۲۰۱۶۲

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع یک فقره  سرقت محتویات داخل خودرو از صندوق عقب خودروی ال‌۹۰ در شرق تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. 

  • وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، یک مرد جوان با موتورسیکلت سرقتی قرمز رنگ به صحنه وقوع جرم آمده و پس از تخریب صندوق عقب خودروی ال‌۹۰ اقدام به سرقت محتویات داخل این وسیله نقلیه کرده است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی عنوان کرد: کارآگاهان در گام نخست با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی موفق به دستگیری وی شدند. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شرق تهران اعتراف و عنوان کرد اموال مسروقه را به 2 مالخر در جنوب تهران فروخته است. 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: کارآگاهان در گام بعدی موفق به دستگیری 2 مالخر پرونده در یک عملیات غافلگیرانه در جنوب تهران شدند و اموال مسروقه مال باخته را در مخفیگاه موردنظر کشف کردند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
رکنا
مجله زندگی
ارسال نظر