ماجرای دستگیری سارق حرفه‌ای در جنوب تهران+جزئیات

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه دار مغازه در جنوب تهران خبر داد و گفت: متهم به ۵ فقره سرقت اعتراف کرد.
ماجرای دستگیری سارق حرفه‌ای در جنوب تهران+جزئیات
کد خبر : ۲۲۶۸۰

سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: در پی مراجعه و شکایت چند نفر از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت انباری‌های مغازه‌ها در محدوده خیابان جوادیه تهران موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۱۷ این محل قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه زنی در خیابان‌های خلوت محله و بررسی قفل مغازه‌هایی که در مکان‌های بدون نور کافی و بدون دوربین مداربسته و از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی قفل مغازه را تخریب و اموال مغازه را به سرقت می‌برد.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری جوادیه، در نهایت در بیستم خرداد ماه امسال هویت و مخفیگاه متهم را که از سارقین سابقه دار بود شناسایی کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه بررسی‌های مأموران نشان از این داشت سارق دارای سوابق متعدد سرقت می‌باشد ادامه داد: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران در روز گذشته به مخفیگاه متهم در محدوده این محل مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ گودرزی در ادامه گفت: با بررسی مخفیگاه متهم اموالی از قبیل چند دست ظروف بلور و چینی و تعدادی اموال مسروقه دیگر تعداد زیادی آلات و ادوات سرقت کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم ۳۶ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به ۵ فقره سرقت مغازه در سطح محدوده اعتراف کرد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر