اتفاق ناگوار برای خودروی خبرنگاران خراسان

صبح دیروز یک خودرو حامل خبرنگاران در شهر فردوس برای همراهی با مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های هفته دولت واژگون شد به طوری که استاندار خراسان جنوبی برای پیگیری این موضوع دستور ویژه صادر کرد.
اتفاق ناگوار برای خودروی خبرنگاران خراسان
کد خبر : ۴۴۸۴۸

جانشین پلیس راه جنوبی گفت: صبح دیروز بر اثر واژگونی یک سواری پژو ۴۰۵ در محور روستایی طاهر آباد- کجه چانو شهرستان فردوس ۵ نفر مصدوم شدند.

سرهنگ محمد امیر کاظمی اظهار کرد: ساعت ۱۰ و ۰۹ دقیقه صبح دیروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور روستایی طاهر آباد- کجه چانو شهرستان فردوس بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

 مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، یک سواری پژو ۴۰۵ که از سمت روستای کجه چانو به سمت فردوس در حال حرکت بوده در پیچ روستای طاهر آباد واژگون شده است که بر اثر این سانحه رانندگی، پنج نفر مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

کاظمی بیان کرد: چهار نفر از سرنشینان خودروی واژگون شده از خبرنگاران محلی بودند که حال یکی از آنان وخیم است. علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه، تخطی از سرعت مطمئنه در پیچ تشخیص داده شده است.

وی یادآور شد: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی، از هر گونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز نمایند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

در همین راستا  استاندار خراسان جنوبی درخصوص پیگیری وضعیت سلامت خبرنگاران حادثه دیده در فردوس، دستور ویژه صادر کرد.

وی در همان لحظات اولیه بروز حادثه، طی تماس تلفنی با فرماندار فردوس امورات خبرنگاران حادثه دیده را پیگیری و بر حضور فرماندار در صحنه تصادف و بیمارستان تأکید کرد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر