مرگ مشکوک وکیل پای موکلانش را به میان کشید!

زن متهم پرونده مرگ مشکوک مرد وکیل از شاکیان پرونده شکایت کرد.
مرگ مشکوک وکیل پای موکلانش را به میان کشید!
کد خبر : ۴۸۳۸۲

اواخر شهریور ماه خبر مرگ مرد 40 ساله ای به بازپرس شعبه 3 دادسرای امور جنایی محمدمهدی براعه گزارش شد و بلافاصله تیمی از مامورین و کارآگاهان تشخیص هویت در محل حادثه حضور پیدا کردند.

در تحقیقات اولیه در محل حادثه ، چند ورق خالی قرص برنج به همراه تلفن همراه این مرد جوان بالای پلی که اقدام به خودکشی کرده بود کشف شد.

با دستور بازپرس ویژه قتل جسد برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده شد و در نهایت کارشناسان اعلام کردند که در معاینات انجام شده آثار استفاده از قرص برنج پیدا کردند و همین موضوع باعث شد تا بازپرس احتمال خودکشی این مرد جوان را تایید کند، اما بعد از گذشت چند روز پدر قربانی از همسر او به جرم اینکه باعث خودکشی پسرش بوده است شکایت کرد.

پدر این مرد جوان مدعی شد که پسرش از چند ماه قبل از خودکشی به شهر لنگرود خانه مادری اش رفته و به آنها گفته همسرش از او به اجبار تعداد زیادی سفته گرفته تا اموالش را به نام او بزند.

با این ادعای پدر پسر جوان، بازپرس براعه با احتمال اینکه ممکن است اختلافات خانوادگی نقشی در مرگ این مرد جوان داشته باشد همسر او را به شعبه 3 دادسرای جنایی فراخواند و همانجا متوجه شد که زن جوان نیز به دلایل خانوادگی از خانواده شوهرش شکایت کرده و آنها را در مرگ همسرش مقصر می داند.

ظهر امروز3 آبان ماه به دستور بازپرس پرونده همسر متوفی را که هم شاکی بود و هم در جایگاه متهم قرار داشت پا به شعبه 3 دادسرای امور جنایی گذاشت.

این زن جوان گفت: من و علی 14 سال به صورت ازدواج موقت با هم زندگی می کردیم تا اینکه در سال 1400 تصمیم گرفتیم این ازدواج را رسمی و دائم ثبت کنیم ، پس از اینکه خانواده علی از ازدواج ما مطلع شدند مخالفت هایشان با ما شروع شد  و همیشه ادعایشان این بود که من علی را به خاطر اموالش می خواهم در صورتی که  همیشه خودش میگفت نمی خواهد یک ریال از اموالش به پدر و مادرش برسد.

وی در ادامه گفت: بعد از گذشت 5 ماه از زندگی مشترکمان پدر شوهرم با من تماس گرفت و گفت که می خواهد ارتباطش با علی را درست کند از من شماره کارت گرفت و در ماه مبالغی را به عنوان کمک مالی برایم واریز می کرد تا اینکه یک روز به شوهرم گفت که زن تو به دنبال ارتباط با من بوده و تمام فیش های واریزی را به عنوان مدرک به او نشان داد.

همین موضوع باعث شد اختلاف شدید بین من و علی به وجود بیاید ، او به من شک کرد و بارها مرا کتک زد و روزهای آخر وقتی اختلافمان بالا گرفت به لنگرود خانه مادری اش رفت تا شبی که به من اطلاع دادند که او مرده است از علی خبری نداشتم.

این زن جوان افزود: پدر و مادر علی مدعی شدند که من باعث مرگ او شده ام اما من از آنها شکایت دارم و با مدرک به دادگاه اثبات می کنم که علی خودش تمام اموالش را به من  داده و من از آنها شکایت دارم .

پس از شندین اظهارات این زن جوان محمدمهدی براعه از شعبه 3 دادسرای امور جنایی دستور حضور هر دو شاکی و متهم را در جلسه آتی صادر کرده و اعلام کرد رای نهایی در خصوص این پرونده مرگ مشکوک پس از بررسی های دقیق تر صادر خواهد شد .

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
رکنا
مجله زندگی
ارسال نظر