شکل چانه چه رازهای شخصیتی را افشا می‌کند ؟

مطالعات نشان داده است که افراد با چانه شکاف‌دار، بیشتر احتمال دارد که رفتار‌های پرخطر و ریسکی انجام دهند؛ و در مطالعه دیگر مشخص شد که افرادی که به شکاف چانه دارند، بیشتر به عنوان افراد قاطع، با اعتماد به نفس و برون‌گرا توصیف می‌شوند.
شکل چانه چه رازهای شخصیتی را افشا می‌کند ؟
کد خبر : ۴۸۷۳۰


تست شخصیت؛ شاید باورتان نشود که شکل چانه می‌تواند حقایق درونیتان را فاش کند!
چانه شما در مورد شخصیت شما چه می‌گوید؟ آیا شکاف چانه دارید؟ بیشتر بخوانید تا ویژگی‌های شخصیتی غالب، نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید.


شکاف چانه که به آن گودی چانه نیز می‌گویند، یک ویژگی ژنتیکی است و زمانی اتفاق می‌افتد که دو طرف فک پایین در طول رشد به طور کامل به یکدیگر متصل نشوند. این موضوع می‌تواند منجر به یک فرورفتگی کوچک در مرکز چانه شود که بسته به هر شخص می‌تواند از نظر اندازه و عمق متفاوت باشد.

شکاف چانه نسبتاً شایع است و از هر ۱۰۰ نفر ۱ نفر را مبتلا می‌کند. مطالعات نشان داده است که افراد با چانه شکاف‌دار، بیشتر احتمال دارد که رفتار‌های پرخطر و ریسکی انجام دهند؛ و در مطالعه دیگر مشخص شد که افرادی که به شکاف چانه دارند، بیشتر به عنوان افراد قاطع، با اعتماد به نفس و برون‌گرا توصیف می‌شوند.


مانند ویژگی‌های شخصیتی که بر اساس تست شخصیت شکل شست، تست شخصیت قوس پا، و سایر اعضای بدن بررسی شد، در این مقاله به بررسی ویژگی‌های شخصیتی افرادی می‌پردازیم که شکاف چانه یا گودی روی چانه دارند و آن‌ها را با افرادی که چانه‌ی صافی دارند مقایسه می‌کنیم.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر