عملیات ضربتی در بیمارستان منجر به دستگیری سارق زن شد

با انتقال این زن به کلانتری و بازجویی از وی اموال سرقتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد و متهم به ۱۷ فقره سرقت اعتراف کرد.
عملیات ضربتی در بیمارستان منجر به دستگیری سارق زن شد
کد خبر : ۵۰۹۶۷

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای که از بیماران و پرسنل بیمارستان سرقت می‌کرد خبر داد و گفت: متهم به ۱۷ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ علی قاسم‌پور گفت: روز ۲۸ آبان ماه در پی وقوع چندین فقره سرقت در یکی از بیمارستان‌های تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس برعهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی مشخصات زن سارق را شناسایی کردند افزود: تصاویر متهم به واحد‌های گشتی ارائه شد و ماموران روز گذشته حین گشت‌زنی در داخل بیمارستان متهم را در حال تردد در یکی از بخش‌های بیمارستان مشاهده و در یک عملیات ضربتی سارق را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با انتقال این زن به کلانتری و بازجویی از وی اموال سرقتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد و متهم به ۱۷ فقره سرقت اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در حال حاضر پرونده دارای ۸ شاکی است و متهم به همراه شاکیان و پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

منبع: سایت جنایی

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر