قتل یک جوان به دست رقیب عشقی‌اش در دو‌ئلی شمال تهران

بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، ضاربان با وارد کردن جراحت به مقتول بلافاصله با استفاده از یک موتورسیکلت از محل متواری شده و فرد مجروح پس از طی مسیری کوتاه، روی زمین افتاده است.
قتل یک جوان به دست رقیب عشقی‌اش در دو‌ئلی شمال تهران
کد خبر : ۵۳۷۱۹

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از قتل یک جوان به دست رقیب عشقی‌اش خبرداد.

سردار علی، ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تاریخ بیست و یکم آبان ماه سال‌جاری و درپی وقوع یک فقره قتل و دریافت این خبر، بررسی موضوع و رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. کارآگاهان در گام نخست با تن پیمایی از جسد مقتول که جوانی ۲۴ ساله بود، آثار یک جراحت عمیق در قسمت چپ قفسه سینه را مشاهده کردند و در تحقیقات میدانی متوجه شدند که حوالی ساعت سه بامداد مقتول در یکی از پارک‌های شمال شهر تهران با دو نفر ناشناس درگیر شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، ضاربان با وارد کردن جراحت به مقتول بلافاصله با استفاده از یک موتورسیکلت از محل متواری شده و فرد مجروح پس از طی مسیری کوتاه، روی زمین افتاده است. با اطلاع رسانی پارکبان، عوامل اورژانس در محل حاضر شده و مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند، اما با وجود انجام اقدامات درمانی مقتول در بیمارستان فوت کرد.

وی افزود: کارآگاهان در ادامه با تحقیق از اعضای خانواده متوفی و رصد‌های اطلاعاتی متوجه شدند که مقتول در شب واقعه با فردی تماس گرفته و حدود ساعت ۲۲:۳۰ از منزل خارج شده و دیگر بازگشتی نداشته است. همچنین در جریان تحقیق از نامزد مقتول، او به ماموران گفت که شب واقعه مقتول به نزدش آمده و عکس‌هایی را به او نشان داده که فردی دیگر برایش ارسال کرده تا از این طریق ارتباط آنان با یکدیگر را قطع کند. این فرد قصد داشته تا از این طریق نامزد مقتول را به خود نزدیک کند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان در ادامه با توجه به سرنخ‌های به دست آمده موفق شدند راکب موتورسیکلتی را که در شب جنایت از محل متواری شده بود، شناسایی کنند. با دعوت این فرد به پلیس او به ماموران گفت که به اتفاق دوستش سر قرار حاضر شده و دوستش با مقتول درگیر شد و با چاقو ضرباتی را به او وارد کرده و از محل متواری شده‌اند.

ولی پور گودرزی گفت: کارآگاهان با استفاده از روش‌های اطلاعاتی متوجه شدند که قاتل بعد از وقوع حادثه محل سکونت خود را ترک و در دیگر مراجعتی نداشته است تا اینکه کارآگاهان موفق شدند در تاریخ پنجم دی ماه مخفیگاه متهم را در شهر بوشهر شناسایی کنند و پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم در بازجویی اولیه ضمن اقرار صریح به ارتکاب قتل گفت که با دختری در ارتباط بوده و قرار بر این بوده که با یکدیگر نامزد شوند تا اینکه مقتول با وی نامزد شد که در ادامه چندین بار تذکر داده و از مقتول خواسته که از او جدا شود، اما این فرد زیر بار نرفته تا اینکه در شب واقعه عکس‌های خودش با نامزد سابثش را برایش ارسال کرده تا شاید منصرف شود، اما این فرد باز هم قبول نکرده است. تماس تلفنی آن‌ها با یکدیگر نیز به مشاجره و قرار ملاقات حضوری منجر شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به ادامه اعترافات متهم گفت: متهم در ادامه از دوستش خواسته تا با موتورسیکلتش او را به سر قرار در یکی از بوستان‌های شمال تهران برساند. آن‌ها در محل قرار با یکدیگر درگیر شدند و در نهایت متهم با چاقو ضربه‌ای به سینه وی زده و چاقو را به زمین انداخته و از محل متواری شده است.

ولی پور گودرزی از تشکیل پرونده برای متهم دستگیرشده خبر داد و گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. برای همدست دیگر وی نیز پرونده جداگانه تشکیل و او هم به مقام قضایی معرفی شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایسنا
مجله زندگی
ارسال نظر