اسرار ناگفته کُمد افراد شیک پوش

ایو سن لوران، یکی از طراحان معروف دنیا می‌گوید: «مد محو می‌شود، اما سبک جاودانه است.» پ‍س برای زیبا و شیک به‌نظر رسیدند بر روی آخرین ترند‌ها تمرکز نکنید و مطابق مُد روز نباشید.
اسرار ناگفته کُمد افراد شیک پوش
کد خبر : ۵۵۰۱۶

خبرگردون | آیا تابه‌حال به راز‌های افراد شیک‌پوش فکر کرده‌اید و از خود پرسیده‌اید که چرا برخی افراد بدون توجه به موقعیت یا آب‌وهوا، و بدون هیچ زحمتی شیک به‌نظر می‌رسند. 

به گزارش سایت familybritches، بااین‌حال دو نکته اساسی وجود دارد که باید آنان را به‌خاطر بسپارید؛ نخست آنکه این افراد همیشه شیک دیده نمی‌شدند، و دوم اینکه شیک‌پوشی واقعاً بدون تلاش و زحمت نیست!

درواقع، افراد شیک‌پوش معمولاً برنامه‌ریز هستند و این موضوع تنها راز مهم برای داشتن ظاهری جذاب و البته «بی‌زحمت» است. این دسته از افراد در زندگی روزانه خود از عادات خوبی پیروی می‌کنند که در ادامه چند مثال واضح را ذکر خواهم کرد. 

آن‌ها کمد‌های خود را همواره مرتب نگه می‌دارند و لباس‌هایشان را به‌اصطلاح ولو نمی‌کنند. زمانی که لباس‌ها به‌درستی نگه‌داشته شوند و البته مرتب نیز چیده شوند، افراد می‌توانند به‌وضوح آنچه را که دارند ببینند و سریع و مناسب تصمیم بگیرند.

زنان و مردان شیک‌پوش از شب قبل مهمانی یا مراسم رسمی آماده می‌شوند، چراکه تصمیم‌ها و درگیری‌های لحظه آخری اغلب کشنده هستند و تیپ شما را نابود می‌کنند.

این گروه از زنان و مردان همیشه مراقب وضعیت آب‌وهوایی هستند. اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که هوای باثباتی ندارد، باید برای هر شرایط جوی از پیش آماده باشید. هیچ‌چیز بدتر از این نیست که در مهمانی‌ها گرم یا سردتان شود و یا خدای‌ناکرده خیس شوید.

این افراد برای آماده‌شدن زمان زیادی را صرف می‌کنند و هیچ‌گاه عجله‌ای ندارند. توجه داشته باشید که وسواس انتخاب دقیق را حتی باید در زمان پوشیدن لباس‌های زیر هم داشته باشید.

اهمیت تناسب اندام
تمامی ما بر این باوریم که لاغر بودن برای شیک‌پوش بودن بسیار مهم است؛ اما اگر لباس یک فرد مناسب باشد، او فارغ از چاق یا لاغر بودن، زیبا به نظر می‌رسد. شیک‌ترین خانم‌ها یک خیاط چیره‌دست پیدا می‌کنند تا مطمئن شوند که لباسشان برازنده‌شان است.

اما این نکته را به خاطر بسپارید که لباس بیش‌ازحد گشاد و شلخته و یا لباس‌های خیلی تنگ در هیچ شرایطی مناسب نیستند.

برخی از مردم برای گرفتن ایده، به آخرین نمایش‌های کت‌واک نگاه می‌کنند، اما این نمایش‌ها اصلاً مناسب افراد شیک‌پوش فارغ از زن یا مرد بودند، نیست.

ایو سن لوران، یکی از طراحان معروف دنیا می‌گوید: «مد محو می‌شود، اما سبک جاودانه است. » پ‍س برای زیبا و شیک به‌نظر رسیدند بر روی آخرین ترند‌ها تمرکز نکنید و مطابق مد روز نباشید؛ چراکه همان‌طور که گفتیم تفاوت مشخصی بین مد و استایل وجود دارد. 


اما این ۸ راز بزرگ افراد شیک‌پوش را هرگز فراموش نکنید:

  1. عادات روزمره مفیدی دارند
  2. برای دل خودشان لباس می‌پوشند
  3. حواسشان به‌تناسب بین لباسشان هست
  4. بیش‌ازحد اکسسوری استفاده نمی‌کنند
  5. استایل شخصی خودشان را دارند
  6. از لباس‌های خود به‌خوبی مراقبت می‌کنند
  7. توجه زیادی به ترند‌ها نمی‌کنند
  8. استراتژیک خرید می‌کنند

درنهایت باید گفت که هر فردی باکمی برنامه‌ریزی می‌تواند شیک باشد؛ هرچند که شیک‌پوشی آن‌قدر‌ها هم که به‌نظر می‌رسد «بدون زحمت» نیست و حتماً برای آن برنامه‌ریزی‌شده است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر