با این ابر زیردریایی لوکس، ۴ هفته به اعماق آب سفر کنید

قایق-زیردریایی M۵ در حدود ۱۶۵ متر طول دارد و می‌تواند تا عمق ۲۵۰ متری زیر آب برود. این قایق می‌تواند ۲۰ مسافر و ۴۰ خدمه را در خود جا دهد.
با این ابر زیردریایی لوکس، ۴ هفته به اعماق آب سفر کنید
کد خبر : ۵۶۲۷۴

شرکت اتریشی میگالو به تازگی اعلام کرده که قصد دارد با ادغام یک قایق تفریحی لوکس با یک زیردریایی، نخستین ابر زیردریایی لوکس جهان را بسازد.

 شرکت خصوصی میگالو (Migaloo) که در زمینه تولید قایق‌ها و زیردریایی‌های تفریحی فعالیت می‌کند، به تازگی از طرح یک ابرزیردریایی به نام M۵ رونمایی کرده که در نوع خود بی‌نظیر است و بسیاری از کارشناسان معتقدند M۵ نمایی از قایقرانی‌های تفریحی در آینده را به تصویر می‌کشد.

قایق-زیردریایی M۵ به یک پیشرانه بسیار پیشرفته هیبریدی مجهز شده و این توانایی را دارد که به یک سفر چهار هفته‌ای زیرآبی برود. M۵ از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است و توانایی‌های زیادی دارد، به این ترتیب برای سفر‌های اکتشافی و ماجراجویانه و همچنین برای خوشگذرانی و تفریح افراد پولدار بسیار مناسب است.

ساختن قایق-زیردریایی M۵ در حدود ۳ میلیون دلار اتریش هزینه دارد و شرکت میگالو به دنبال آن است که بتواند افراد پولداری که دیدی باز و آینده‌نگرانه در مورد قایقرانی تفریحی دارند را جذب و با آن‌ها در مورد خرید این زیردریایی مذاکره کند. در واقع، خریداران M۵ را کسانی تشکیل می‌دهند که به دنبال تجربه‌ای فوق العاده خاص، ماجراجویانه و امن در قایقرانی هستند.

علاوه بر این، شرکت میگالو در حال مذاکره با شرکت‌های دیگری از سرتاسر جهان است که مایلند مالک نخستین قایق-زیردریایی هیبریدی جهان باشند.

قایق-زیردریایی M۵ در حدود ۱۶۵ متر طول دارد و می‌تواند تا عمق ۲۵۰ متری زیر آب برود. این قایق می‌تواند ۲۰ مسافر و ۴۰ خدمه را در خود جا دهد.

از تجهیزات داخلی و جانبی قایق-زیردریایی M۵ می‌توان به جت اسکی، تجهیزات موج سواری با کایت، باند فرود هلی‌کوپتر، دو استخر، یک جکوزی، کافه، سالن غذاخوری با ظرفیت ۳۶ نفر و سالن نمایش فیلم نام برد. دو زیر دریایی کوچک نیز در داخل آن وجود دارند که در مواقع اضطراری و برای انجام عملیات امداد و نجات می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر