این کشور هم برای ایرانیان ناز می‌کند و ویزا نمی‌دهد

این کشور برخلاف کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس به اقتضای سیاست‌های داخلی خود فضایی بسته و قوانین مخصوص به خود را دارد و نه‌تن‌ها برای تجارت حتی برای گردشگری هم به خارجی‌ها ویزا نمی‌دهد.
این کشور هم برای ایرانیان ناز می‌کند و ویزا نمی‌دهد
کد خبر : ۵۸۹۳۶

کویت هنوز در دادن ویزا به تاجران به‌ویژه ایرانی سختگیری زیادی دارد و به‌عبارت دیگر امکان ورود تاجران جدید به بازار کویت وجود ندارد.

هانی فیصلی، رئیس پیشین اتاق مشترک بازرگانی ایران و کویت، گفت: این کشور برخلاف کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس به اقتضای سیاست‌های داخلی خود فضایی بسته و قوانین مخصوص به خود را دارد و نه‌تن‌ها برای تجارت حتی برای گردشگری هم به خارجی‌ها ویزا نمی‌دهد.

با این حال آن‌طور که از اخبار برمی‌آید گشایش‌هایی هر چند کوچک در دادن ویزا دارد حاصل می‌شود و رویکرد امیر جدید این کشور به گشودن در‌های این کشور به‌سوی جهان به‌ویژه کشور‌های همسایه است.

رئیس پیشین اتاق مشترک بازرگانی ایران و کویت یادآور شد: با این حال ایران به مردم کویت ویزا می‌دهد و کویتی‌های زیادی هستند که برای تجارت و گردشگری به ایران می‌آیند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ارسالی در
امیرجدیدش یه گوشمالی می خواد.
ابی
ارسالی در
بریم کویت چه کار کنیم یک شهر کوچک بدون هیچ صنعت
ناشناس
ارسالی در
حق داره چون فرهنگ نداریم مسولانم عرضه الان بچه من باید شربت اموکسی کلاو بخوره اما نیست یعنی خاک برسرتون
ایرانی افسرده بدبخت
ارسالی در
این کشورکه دارید میگیدنازمیکنه حق داره برید ببینید بامردمش چطری رفتارمیکنه تورم .بیکاری .فساد.ناامیدی .افسردگی مردمش وبامردم ایران مقایسه کنید بعدمیفهمید حق دارنازه کنه
مدنی
ارسالی در
علت آن مشخص است چاهای نفت مشترک بین ایران و کویت و عربستان تازه اولش است