این دمنوش برای رفع این بیماری‌ها معجزه می‌کند

شاتره منبعی غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنی مهم است. با وجود ویتامین‌های A و C که برای چشم هم مفید هستند بینایی شما بهبود خواهد یافت.
این دمنوش برای رفع این بیماری‌ها معجزه می‌کند
کد خبر : ۵۷۴۳۳

خاصیتشو بخون بعد ببین اگه استفاده نکنی چقدر ضرر کردی!»
 
اسم عرق شاتره حتما به گوشتان خورده است. در بین عرقیجات سنتی و گیاهی یکی از معروف‌ترین‌هاست و افرادی که شناخت خوبی از گیاهان دارند برای استفاده‌های مختلف آن را زیاد به همدیگر پیشنهاد می‌کنند!


به گزارش راهنماتو، شاتره گیاهی است که به عنوان تصفیه کننده خون در خط مقدم گیاهان قرار دارد! نقشی که او می‌تواند برای پاکسازی کبد بازی کند کمتر گیاهی برعهده دارد! حتی برای پوست هم خیلی مفید است. اما دمنوش آن را به چه صورت تهیه کنیم؟ چطور مصرف کنیم؟ با خوردن آن چه اتفاقی در بدنمان می‌افتد؟ همه این موارد را قبل از اینکه هر دمنوشی را میل کنید بخوانید و به آگاهی برسید، بعضی از دمنوش‌ها با اینکه از گیاهان تهیه می‌شوند برای هر فردی مناسب نیستند، چه بسا مضر هم باشند! پس به حرف‌های راهنماتو خوب گوش کنید تا برایتان بگوییم چرا دمنوش شاتره اینقدر خوب است!

خاصیت دمنوش شاتره برای پوست چیست؟

دمنوش شاتره، چون ترکیبات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی دارد و از مواد معدنی مهمی هم تشکیل شده است برای شادابی پوست بسیار مفید است. اگر دچار آکنه می‌شوید یکی از بهترین کار‌هایی که می‌توانید بکنید استفاده از این دمنوش است. از آنجا که آکنه به مرور زمان می‎‌تواند منجر به لک پوستی هم بشود دمنوش شاتره در این زمینه هم راهگشاست و برای برطرف کردن جای لک هم مهربانانه عمل می‌کند!

دمنوش شاتره برای کبد چه می‌کند؟

کبد به عنوان یک عضو فداکار و فعال بدن ما شناخته می‌شود. تمام پاکسازی و تصفیه بدن از ناخالصی‌ها برعهده این بخش از وجود ماست. هرچه ما غذا‌های بد بخوریم و چربی به بدن برسانیم کبد مظلوم مجبور است آن‌ها را به خود بگیرد تا بدن از مشکل در امان بماند، اما در آخر خودش دچار مشکل خواهد شد! کبد چرب این روز‌ها در درجه‌های مختلف به عنوان بیماری شایع شناخته می‌شود. دمنوش شاتره برای اینکه کبد ما را از شر چربی‌ها در امان نگه دارد می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد و از تجمع چربی‌ها در آن جلوگیری می‌کند و التهابات آن را از بین خواهد برد.

آیا دمنوش شاتره برای چشم هم مفید است؟!

شاتره منبعی غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنی مهم است. با وجود ویتامین‌های A و C که برای چشم هم مفید هستند بینایی شما بهبود خواهد یافت و مصرف آن به صورت پیوسته مانع از بروز بیماری‌های چشمی خاص خواهد شد و در کل سلامت عمومی چشم‌ها را تامین خواهد کرد. حیف نیست از آن چشم پوشی کنید؟!

شاتره

دمنوش شاتره را چطور درست کنیم؟

مواد لازم:

گیاه خشک شاتره یک قاشق چایخوری

آب یک فنجان

عسل به صورت دلخواه

طرز تهیه:

آب را در هر ظرفی که در دسترس دارید به جوش آورده و شاتره خشک را داخل آن بریزید و اجازه بدهید با حرارت ملایم حدود ۱۰ دقیقه بجوشد و بعد از آن آماده مصرف است. این دمنوش طعم تلخی دارد و اگر برایتان سخت است که آن را به صورت طبیعی میل کنید مقداری عسل برای شیرین شدن آن اضافه کرده و نوش جان بفرمایید.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر