سرمربی بایرن‌مونیخ قهرمان بوندس‌لیگا را معرفی کرد

توماس توخل از نتیجه بازی تیمش ابراز نارضایتی کرد.
سرمربی بایرن‌مونیخ قهرمان بوندس‌لیگا را معرفی کرد
کد خبر : ۶۱۶۱۸

بایرن مونیخ در بازی حساس این هفته بوندس‌لیگا در برابر دورتموند با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. پس از بازی توماس توخل شکست در رقابت برای قهرمانی در بوندس‌لیگا را پذیرفت. شکست بایرن مونیخ به این معنی است که این تیم اکنون با 13 امتیاز کمتر از بایرلورکوزن صدرنشین در فاصله ۷ بازی به پایان مسابقات در رده دوم قرار دارد. 

اولین برد

گل‌های کریم آدیمی و جولیان رایرسون، پیروزی را برای بوروسیادورتموند در آلیانتس آرنا به ارمغان آورد که اولین برد آنها در بوندس‌لیگا در برابر بایرن مونیخ در خانه حریف از آوریل 2014 بود.

توخل در مصاحبه خود گفت: «از عملکردمان ناامید شدم، روحیه و اشتیاق کافی برای پیروزی در این بازی را نداشتیم. البته در برخی صحنه‌ها هم بدشانس بودیم؛ مثلا در صحنه‌ای که گل هری کین مردود اعلام یا وقتی هند هوملس گرفته شد.

توخل در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دیگر امیدی به قهرمانی در لیگ ندارد گفت: «به بایرلورکوزن تبریک می‌گویم، آن‌ها قهرمان می‌شوند.»

ضعف در تیم

این نتیجه نشان داد بایرن مونیخ در این فصل همچنان در بخش‌هایی از زمین با مشکل رو به رو است. با فاصله گرفتن بایرن مونیخ از بایرلورکوزن، در ماه فوریه تایید شد  راه توخل و بایرن مونیخ در پایان فصل جدا خواهند شد.

آلونسو، نامزد جانشینی توخل در بایرن مونیخ، قبلا عنوان کرده در فصل آینده هدایت بایرلورکوزن را حفظ خواهد کرد و بایرن مونیخ باید به دنبال گزینه دیگری برای سرمربیگری بگردد. 

 
تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر