بهترین شهر‌های جهان برای مهاجرت کجاست؟

در یک مطالعه بهترین و بدترین شهر‌هایی که برای اتباع خارجی مناسب یا نامناسب است بررسی شد.
بهترین شهر‌های جهان برای مهاجرت کجاست؟
کد خبر : ۶۲۳۹۱

شرکت "اینترنیشنز" هر سال با انجام مطالعات بر روی مهاجران خارجی در شهر‌های مختلف، بهترین و بدترین شهر‌هایی که برای اتباع خارجی مناسب یا نامناسب است را اعلام می‌کند.

در این مطالعات، شرکت از بیش از ۱۲ هزار مهاجر خارجی در ۴۹ شهر جهان پرسش‌های متعددی درباره اسباب‌کشی به شهر، فرصت‌های شغلی، وضعیت مسکن، و تسلط بر زبان به عنوان شاخص‌های اصلی مورد بررسی قرار داده است.

بهترین شهر جهان برای اتباع خارجی
بر اساس گزارش این مطالعه، شهر مالاگا در جنوب اسپانیا به عنوان بهترین شهر جهان برای اتباع خارجی معرفی شده است. نزدیک به ۹۰ درصد از شرکت‌کنندگان این مطالعه اعلام کرده‌اند که مردم محلی در مالاگا به مهاجران خارجی با دوستی رفتار می‌کنند و این شهر دومین شهر جهان برای دوست‌یابی و کیفیت زندگی است. مالاگا از نظر اقلیم و آب و هوا در رتبه اول قرار دارد و از لحاظ توازن بین کار و تفریح نیز در جایگاه برتری است. از زندگی اجتماعی و وضعیت بازار مسکن در این شهر نیز مهاجران راضی هستند.

شهر‌های اسپانیا محبوبیت زیادی در میان مهاجران خارجی دارند. آلیکانته در جایگاه دوم و والنسیا در جایگاه سوم به عنوان بهترین شهر‌های جهان برای اتباع خارجی قرار دارند. شهر مادرید نیز در جایگاه ششم این لیست قرار دارد. این شهر‌ها به دلیل کیفیت زندگی، هزینه زندگی مناسب، و زندگی اجتماعی مورد استقبال مهاجران خارجی قرار گرفته‌اند.

بدترین شهر‌ها برای اتباع خارجی
در مقابل، میلان و رم در ایتالیا و هامبورگ در آلمان به عنوان بدترین شهر‌ها برای مهاجران خارجی شناخته می‌شوند. برلین، دوبلین، لندن، و پاریس نیز از نظر بدترین شهر‌ها برای اتباع خارجی به شمار می‌روند. در این شهرها، مشکلات اداری، وضعیت مسکن نامناسب، و عدم رضایت از زندگی اجتماعی و حمل و نقل از جمله دلایل ناراضی‌کننده برای مهاجران خارجی است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر