ژست معنادار بیرانوند برای قلعه نویی در تمرین تیم ملی + عکس

بیرانوند که نمی‌خواهد جایگاهش را در تیم ملی از دست بدهد، در نخستین جلسه تمرینی بیشتر از سایر گلرها زیر نظر دینکا آلین به تمرین پرداخت.
ژست معنادار بیرانوند برای قلعه نویی در تمرین تیم ملی + عکس
کد خبر : ۱۶۳۰۳

گلر باسابقه تیم ملی ایران می‌خواهد همچنان به قلعه نویی ثابت کند که مرد شماره یک فوتبال ایران است.

علیرضا بیرانوند با تغییر سرمربی تیم ملی هم دوباره مطابق انتظار به اردو فراخوانده شد و این بار زیر نظر امیر قلعه‌نویی کارش را آغاز کرد و انگیزه زیادی در نخستین جلسه تمرینی داشت تا نشان بدهد هنوز هم گلر اول ایران است، اما او به خوبی می‌داند رقبای سرسخت و آماده‌ای هم دارد.

بیرانوند در حالی به اردوی تیم ملی رفته که حسین پورحمیدی، گلر آلومینیوم با یک کلین‌شیت بیشتر نسبت به او در لیگ برتر، برای نخستین بار در اردو حضور دارد و می‌خواهد به قلعه‌نویی خودی نشان بدهد و سید حسین حسینی و سید پیام نیازمند هم مثل اردوهای قبل دیگر رقبای او هستند.

  اما گلر اول پرسپولیس به واسطه تجربه زیاد و نمایشی که در بازی‌های ملی داشته، پس از کار با کارلوس کی‌روش ، مارک ویلموتس و دراگان اسکوچیچ، می‌خواهد به قلعه‌نویی هم ثابت کند هنوز هم شماره یک است و با نمایش شماره پیراهن خود مقابل دوربین حاضر شده است.

بیرانوند که نمی‌خواهد جایگاهش را در تیم ملی از دست بدهد، در نخستین جلسه تمرینی بیشتر از سایر گلرها زیر نظر دینکا آلین به تمرین پرداخت و توپ‌های زیادی به سمت دروازه او رفت که اکثر آنها را با موفقیت دفع کرد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر