عکس کویرنوردی آناهیتا درگاهی پربازدید شد

آناهیتا درگاهی عکسی از خود در دل کویر را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشت.
عکس کویرنوردی آناهیتا درگاهی پربازدید شد
کد خبر : ۱۶۵۰۳

چندی است که تورهای کویرنوردی محبوبیت زیادی به جوانان پیدا کرده و حال آناهیتا درگاهی با پیروی از همین فضا سفری به کویر انجام داده است.

آناهیتا درگاهی با تیپی خاص کویرنوردی کرده است.

آناهیتا درگاهی در نقش زنی رازآلود

برنا؛ آناهیتا درگاهی که با فیلم «مرد بازنده» در جشنواره فجر حضور دارد در گفت و گو با فریدون جیرانی در برنامه کافه آپارات درباره بازی در این فیلم گفت:

«این نقش یک رازآلودگی داشت که خیلی دوست داشتم. اینکه انگشت اتهام سمت این کاراکتر بود و همه درباره‌اش حرف می‌زدند و از طرف اطرافیان طرد شده برایم هیجان‌انگیز و جذاب بود.

خیلی سعی کردم نقش را ساده و خونسرد و بدون زیاده‌روی و مینیمال بازی کنم. موقعیتی که این کاراکتر در آن قرار داشت هیچ چیزی در ظاهر و رفتارش نمی‌بینید، بلکه خیلی اعتماد به نفس داشت و گمراه‌کننده بود.

این گمراه کردن را خیلی دوست داشتم. اینکه نمی‌توانستید حدسش بزنید و هر لحظه از او منتظر یک اتفاق هستید و اینکه کشفش می‌کردید برایم جالب بود.

فکر می‌کردم کار کردن با مهدویان خیلی سخت باشد اما بسیار ارتباط خوبی از نظر روحی با بازیگرش برقرار می‌کرد. خیلی آرام توضیح می‌داد و اگر جایی می‌دید داری اشتباه می‌کنی خیلی دوستانه گپ می‌زد و خیلی رئال از بازیگر بازی می‌گرفت.

اصلا دوست نداشت بازی‌ها اگزجره باشد و حتی دوست داشت تا یک جاهایی تو را نبینند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
وقت صبح
مجله زندگی
ارسال نظر