قتل دو نفر و مصدومیت ۱۰ نفر در گرگان در پی نزاع خانوادگی + جزئیات

جزئیات یک دعوای کودکانه در شمال ایران که در جریان یک مهمانی خانوادگی به وقوع پیوست و به قتل 2 نفر و مصدومیت 10 نفر دیگر انجامید، اعلام شد.
قتل دو نفر و مصدومیت ۱۰ نفر در گرگان در پی نزاع خانوادگی + جزئیات
کد خبر : ۱۶۵۲۸

فرمانده انتظامی گرگان از نزاع خانوادگی در یکی از روستاهای این شهرستان خبرداد و گفت: این دعوا منجر به کشته شدن دو نفر و مجروحیت ۱۰ نفر شد.

سرهنگ علی تجری، فرمانده انتظامی گرگان اظهارکرد: به دنبال اعلام مرکز پلیس مبنی بر درگیری بین دو طایفه در یکی از روستاهای گرگان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی گرگان افزود: با حضور ماموران و طی بررسی‌های اولیه مشخص شد، عصر روز گذشته (شنبه، ۵ فروردین ماه ۱۴۰۲) پس از دعوای دو پسربچه حدودا ۱۳ساله خانواده‌های آنها هم با یکدیگر درگیر شدند؛ صبح امروز (یکشنبه، ۶ فروردین ماه ۱۴۰۲) در ادامه همان نزاع، تعداد بیشتری از اقوام و آشنایان وارد نزاع و درگیری شدند که متاسفانه بر اثر آن، دو برادر با سلاح شکاری کشته شده و ۱۰ نفر از طرفین مجروح می‌شوند.

سرهنگ علی تجری با اشاره به انتقال مجروحان به مراکز درمانی و دستگیری تعدادی از متهمان این درگیری، گفت: در حال حاضر امنیت و آرامش در منطقه برقرار است و تلاش برای شناسایی عامل اصلی جنایت ادامه دارد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
عرشه
مجله زندگی
ارسال نظر