ویدیو | کشف حجاب و سرو مشروب در تور کنار دریاچه سد دز و دریاچه شهیون

در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در شبکه های اجتماعی فیلم‌هایی تکان دهنده و هنجارشکنانه‌ای از تورهای گردشگری در کنار دریاچه سد دز و دریاچه شهیون دزفول منتشر شده است.
کد خبر : ۱۶۵۳۸

تورهایی که با مجوز یا بدون مجوز در سایه غفلت دستگاه های مربوطه، بستر و زمینه ای را برای رقص مختلط، پوشش‌های نامتعارف، کشف حجاب، سرو مشروب و... به وجود آورده اند.
عدم نظارت کافی بر عملکرد تورهای گردشگری و مناطق تفریحی و پر تردد برون شهری موجب گشته تا برخی آژانس های مسافرتی که تعدادی از آنان حتی فاقد مجوزهای لازم از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می باشند، بدون رعایت قوانین و مقررات غالباً به صورت گروه های مختلط و مجرد را به مناطق توریستی خوزستان اعزام کنند.
این افراد اگرچه به ظاهر به قصد تماشای مناظر طبیعی و بهره مندی از جاذبه های تاریخی و گردشگری به مناطق نام برده سفر می کنند اما در واقع اهدافی غیر ازطبیعت گردی در سر دارند؛ به طوری که رفتارهای نامناسب و هنجار شکنی های آنان موجب شده تا گردشگاه ها به محیطی ناامن برای خانواده ها تبدیل شود.
موسیقی، رقص و استفاده از آلات قمار در کنار بازی ها و سرگرمی های خارج از عرف بدون در نظر گرفتن حدود شرعی در رابطه زن و مرد و رفتارهای هنجار شکنانه ای از این دست دیگر به صحنه هایی عادی برای این گروه ها تبدیل شده است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
همشهری
مجله زندگی
ارسال نظر