سیل پلدختر را محاصره کرد + جزئیات

سیل راه ارتباطی سه روستای پلدختر لرستان را قطع کرد؛ ۱۵۰۰ نفر در سیل پلدختر محاصره شدند.
سیل پلدختر را محاصره کرد + جزئیات
کد خبر : ۱۶۵۵۷

بخشدار مرکزی پلدختر از قطع راه ارتباطی سه روستای این بخش بر اثر سیل خبر داد.

مریم نظری، بخشدار مرکزی پلدختر اظهار داشت: راه ارتباطی سه روستای چم گردله بالا، چم گردله پایین و میدان بزرگ بر اثر بارش شدید باران و جاری‌شدن رواناب قطع شده است.

او افزود: پیگیری لازم از شهرداری پلدختر و راهداری برای بازکردن راه ارتباطی سه روستای پلدختر انجام شده است، اما حجم زیاد رواناب‌ها باید برای انجام عملیات بازگشایی محور این روستا‌ها فروکش کند.

بخشدار مرکزی پلدختر با بیان اینکه حجم رواناب و سیلاب در ۲ منطقه گرفتار سیل زیاد است و تردد خودرو‌ها در این محور با مشکل مواجه شده است، عنوان کرد: این روستا‌ها ۱۵۰۰ نفر جمعیت دارند.

او با اشاره به مشکل اساسی و همیشگی برخی از مناطق پلدختر در بارندگی‌ها بیان کرد: مشکل چندین ساله مردم این مناطق بار‌ها پیگیری شده است و نیاز به احداث یک پل دارد که باید در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان مطرح شود.

حسن مهدوی شهردار پلدختر  با اشاره به بارش شدید باران در این شهر اظهار داشت: خیابان ساحلی شرقی پلدختر، دردیا و ورودی شمالی شهر این شهر بر اثر بارش باران دچار آب‌گرفتگی شده است.

او افزود: عملیات رفع آب‌گرفتگی ورودی شمالی شهر و معابر ساحلی شرقی پلدختر با حضور به‌موقع اکیپ‌های شهرداری پلدختر انجام شد.

شهردار پلدختر با بیان اینکه ریزش کوه بعد از پل تاریخی سبب مسدودشدن یک ساعته یک لاین محور پلدختر به خرم‌آباد شده بود، عنوان کرد: این محور به‌وسیله لودر شهرداری بازگشایی شده و تردد در آن برقرار است.

او با اشاره به آب‌گرفتگی در منطقه دردیا بیان کرد: راه ارتباطی روستا‌های چم گردله و میدان بزرگ که حدفاصل شهر پلدختر هستند، مسدود شده است و عوامل شهرداری در حال بازگشایی این محور هستند.

مهدوی گفت: چهار اکیپ خدمات شهری، آتش‌نشانی، نقلیه و عمران شهرداری پلدختر تا پایان بارش‌ها در آماده‌باش کامل قرار دارند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر