خبر مهم از بررسی اعتراضات رتبه بندی معلمان + جزییات

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: به منظور رسیدگی به اعتراضات همکاران، کارگروه‌های رسیدگی و بررسی اعتراضات رتبه بندی در استان و کشور تشکیل شده است.
خبر مهم از بررسی اعتراضات رتبه بندی معلمان  + جزییات
کد خبر : ۱۶۷۲۸

محمود نقوی در جلسه مشترک شورای معاونان با روسا و معاونان آموزشی مناطق نوزده گانه استان افزود: برابر نقد‌ها و اشکالات محتمل در فرآیند اجرای رتبه بندی و به منظور رسیدگی به اعتراضات همکاران، کارگروه‌های رسیدگی و بررسی اعتراضات رتبه بندی در استان و کشور تشکیل شده است و کار خود را آغاز می‌کند.
او گفت: تلاش در جهت احقاق حق همکاران فرهنگی باید در راس امور باشد و حقوق به حق آنان به طور کامل پیگیری و رسیدگی و ثبت و تایید شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: نکات مثبت رتبه بندی و محاسن آن باید تبیین شده، به اطلاع عموم برسد و اشکالات موجود در مسیر این امر مهم و ارزشمند نیز بررسی و رفع شود.
نقوی از برپایی میز‌های تکریم و پاسخگویی به رتبه بندی در اداره کل و کلیه ادارات آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: در جهت تکریم و حفظ کرامت همکاران، باید پاسخگویی شایسته توسط عوامل دست اندرکار صورت پذیرد.
او تصریح کرد: به منظور رسیدگی و پاسخگویی اعتراضات رتبه بندی کارگروه‌های آموزش ابتدایی، آموزش متوسطه، پرورشی-تربیت بدنی و پشتیبانی تکمیل و فعالیت خود را بر اساس دستورالعمل رسیدگی به اعتراضات در بستر سامانه آغاز خواهند کرد، کارگروه‌های مذکور اعتراضات را مورد بررسی دقیق و اصولی قرار خواهند داد.
نقوی تصریح کرد: تایید رتبه ۱ و ۲ توسط هیئت ممیزه استان انجام می‌شود و رتبه ۳، ۴ و ۵ نیز بررسی آن در سامانه انجام و پس از مشخص شدن امتیاز، به صورت سیستمی برای تایید نهایی به هیئت ممیزه مرکزی ارسال می‌شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
مخاطب 24
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
دبیر
ارسالی در
ما داریم باز نشست می شویم شما می گویی رتبه بندی اصلاح میشود حق مدیریت کلاس را به معلم بدهید چرا عدالت را رعایت نمی کنید باید در قیامت پاسخ گو باشید