بوستان های این استان برای ۱۳ فروردین ماه تعطیل است

دیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: برای ۱۳ فروردین ماه، بوستان‌های شهر مقدس قم از ساعت ۱۶ عصر تا چهار بامداد روز بعد آمادگی پذیرایی از همشهریان گرامی را دارند و با حضور همشهریان عزیز پویش بزرگ فرهنگی و تفریحی «افطار در طبیعت» برگزار خواهد شد.
بوستان های این استان برای ۱۳ فروردین ماه تعطیل است
کد خبر : ۱۶۷۸۵

مهدی کلانترزاده، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: برای ۱۳ فروردین ماه، بوستان‌های شهر مقدس قم از ساعت ۱۶ عصر تا چهار بامداد روز بعد آمادگی پذیرایی از همشهریان گرامی را دارند و با حضور همشهریان عزیز پویش بزرگ فرهنگی و تفریحی «افطار در طبیعت» برگزار خواهد شد.
مهدی کلانترزاده پیرامون این موضوع بیان داشت: از مجموعه های فرهنگی، مساجد و حسینیه‌ها، کانون‌های فرهنگی و گروه‌های مردمی که در مجموعه خود به تهیه و توزیع افطار در ماه مبارک رمضان می‌پردازند، درخواست می‌کنیم که برنامه خود را برای روز طبیعت در سطح بوستان‌های شهر برگزار کنند.
وی گفت: با تلاش قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم، اداره‌کل ورزش و جوانان استان و دیگر مجموعه‌های فرهنگی، ویژه برنامه‌های جشن و جنگ شادی و مسابقه برای روز ۱۳ فروردین ماه در بوستان‌ها تدارک دیده شده‌است که امیدواریم شور و نشاط خاصی را امسال با حضور مردم در بوستان‌ها شاهد باشیم.
وی تصریح کرد: تا حد امکان در راستای آماده‌سازی بوستان‌ها برای پذیرایی از زائران و همشهریان گرامی در روز طبیعت، نور و روشنایی بوستان‌ها تقویت شده و نیروهای شهرداری تا اذان صبح ۱۴ فروردین ماه مشغول خدمات‌رسانی خواهند بود.
کلانترزاده عنوان کرد: در بوستان‌های علوی، شهید هاشمی، شهید بنیادی، اطلس، نجمه خاتون، شهروند، طراوت، لاله، نبوت، مهدی، غدیر، شهریار، کوه خضر نبی، شهید زین‌الدین، بنفشه، معلم، فدک و امام رضا (ع) برنامه‌های ویژه فرهنگی و ورزشی به مردم ارائه می‌شود.
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین شهرداری قم ابراز کرد: از همشهریان عزیز خواستاریم که در روز طبیعت، حضور در نزدیک‌ترین بوستان به منزل خود را در اولویت قرار دهند.
وی بیان داشت: از گروه‌های جهادی، بسیج، کانون‌های فرهنگی و هنری، هیئات، ائمه جماعت مساجد، مبلغان و طلاب و مجموعه‌های فرهنگی دعوت می‌کنیم در ۱۳ فروردین ماه با حضور در بوستان‌ها، برنامه‌های فرهنگی و تربیتی و ورزشی، مسابقه و جنگ شادی خود را در حد امکان برگزار کنند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: بوستان‌های نیاز و نیایش، فدک، مهدی و امام رضا (علیه‌السلام) نیز به عنوان کمپ و استراحتگاه برای زائران شهر کریمه اهل بیت (س) و مسافران نوروزی در روز ۱۳ فروردین ماه آماده شده‌است.
وی با اشاره به اینکه قم شهرآل نبی (ص) است، گفت: از تمامی زائران شهر کریمه اهل بیت (س) خواهشمندیم در شهر مقدس قم، همه آداب اخلاقی و در شأن شهر حضرت معصومه (س) را در ماه مبارک رمضان رعایت بفرمایند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر