عکس | دروازه‌بان تیم لیگ برتری ریخت‌وپاش کرد؛ افتتاح رستوران در رؤیایی‌ترین لوکیشن شهر!

هوگو لوریس کاپیتان تاتنهام، در حال تغییر شغل است و رئیس رستورانی ساحلی در محیطی خارق‌العاده شده است.
عکس | دروازه‌بان تیم لیگ برتری ریخت‌وپاش کرد؛ افتتاح رستوران در رؤیایی‌ترین لوکیشن شهر!
کد خبر : ۲۲۱۲۰

هوگو لوریس شغل خود را عوض کرد و رئیس یک رستوران ساحلی در فرانسه شد. دروازه‌بان تاتنهام یکی از روسای جدید رستوران لایاوانیس در «بولیوسومر» است. این رستوران در خط ساحلی خیره‌کننده ریویرا فرانسه بین نیس و موناکو قرار دارد. اما غذاهای این رستوران ارزان نیستند و قیمت برخی از وعده‌های غذایی اصلی بیش از ۳۰ پوند است. خرچنگ کبابی گران‌ترین غذای منو است و ۷۷ پوند برای مهمانان هزینه دارد.

این حرکت تجاری می‌تواند شایعات جدایی لوریس ۳۶ ساله از تاتنهام را تقویت کند، زیرا گفته می‌شود که او در تابستان یک جابجایی خواهد داشت. این مرد فرانسوی به انتقال به نیس نزدیک شده و اعتراف کرد که هنوز به شهر وابسته است. او اخیراً به ایستگاه رادیویی BFM Nice گفت: «همانطور که می‌دانید من بسیار به شهر نیس وابسته هستم. من نمی‌توانم در مورد چیزی صحبت کنم، ابتدا باید فصل تمام شود. دو دروازه‌بان با کیفیت بالا در تیم وجود دارد، از جمله کسپر اشمایکل که دوست خوب من است. می‌توانید درک کنید که صحبت کردن در مورد این نوع موضوعات دشوار است. ببینیم سرنوشت چه کاری انجام می‌دهد.»

تصاویر| افتتاح رستوران سنگربان لیگ برتری در رؤیایی‌ترین لوکیشن

دروازه‌بان قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ در سال ۲۰۱۲ از باشگاه لیون به تاتنهام پیوست و یک سال دیگر تا پایان قراردادش باقی مانده است. او ۴۴۷ بازی برای اسپرز انجام داده و در سال ۲۰۱۵ توسط مائوریسیو پوچتینو کاپیتان شد. لوریس بیشترین حضور در لیگ برتر را در تاریخ باشگاه دارد.

 

مجله زندگی
ارسال نظر