اعلام زمان پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی

براساس اعلام صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت عیدی بازنشستگان این سازمان از ۱۵ اسفندماه‌ آغاز خواهد شد.
اعلام زمان پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی
کد خبر : ۱۴۳۲۸

علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی تهران درباره زمان پرداخت عیدی به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: براساس اعلام صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت عیدی بازنشستگان این سازمان از ۱۵ اسفندماه‌ آغاز خواهد شد.

دهقان‌کیا با اشاره به رقم عیدی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: بنا بر اعلام دولت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی مبلغ یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است و علاوه بر این رقم نیز ۵۰۰ هزار تومان برای عائله‌مندی و به‌ازای هر فرزند تحت تکفل ۲۰۰ هزار تومان تحت عنوان عیدی واریز خواهد شد.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی تهران گفت: همچنین حقوق اسفندماه بازنشستگان نیز در همان بازه زمانی اعلام‌شده (پرداخت از بیستم هر ماه براساس حروف الفباء) انجام خواهد شد.

دهقان‌کیا افزود: حقوق بازنشستگان بر اساس حروف الفبا پرداخت خواهد شد اما پرداخت عیدی به‌عکس خواهد بود یعنی از آخر حروف الفبا به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

منبع :
همشهری
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سیمین
ارسالی در
سال گذشته که ۱۴۰۰عیدی ۲۰۰هزار تومان .سال۱۴۰۱عیدی۱۸۰۰ترقی نزولی ؟؟؟؟؟؟
ناشناس
ارسالی در
باسلام وسپاس
..چه بنویسم..مبلغ عیدی را نمی دادیدبه کل..بهترنبود..این شندر غاز دو کیلو پسته وتخمه نمیشود من که پسته خودنیستم اما یکدست کت وشلوار ویکجفت کفش می‌توان با آن خریدو...ببخشید...سلامت باشید..یاحق..
ناشناس
ارسالی در
دولت بازنشسته های تامین اجتماعی را جزو این مملکت نمی شمارد پول دو کیلو پسته هم عیدی نمی دهد بی انصاف هر باز نشسته سی سال از عمر خود را برای این مملکت صرف کرد بعلاوه اینکه یک سوم حقوق خود را به این سازمان پرداخت کرده
بازنشسته تامین اجتماعی
ارسالی در
من نمیدانم بازنشسته تامین اجتماعی که خودش ازجیب خودش برای خودش ذخیره کرده کرده با کارمندان دولت.که در زمان شاغلی وامهای میلیاردی به انان داده اند می چسبانند پسکو عالت پس کو مسلمانی
بازنشسته تامین اجتماعی
ارسالی در
اگر دولت دم از عدالت میزند یک کارگری که بدون امنییت شغلی سی سال بیمه پرداخت کرده ازجیب خودش باید عیدی وافزایش حقوقش هم مثل یک کارگر تانین اجتماعی باشه نه اینکه بعد از بازنشیتگی به لشکری وکشوری میچسبانید این یعنی ظلم بنده به بنده