جزییات و مبلغ دقیق سود سهام عدالت مشخص شد

مبلغ ۲۵۵ هزار تومان برای سهامداران یک میلیون تومانی و مبلغ ۱۳۵ هزار تومان برای سهامداران ۵۳۲ هزار تومانی توسط شرکت‌های غیربورسی به حساب سهامداران سهام عدالت واریز می‌شود.
جزییات و مبلغ دقیق سود سهام عدالت مشخص شد
کد خبر : ۱۵۹۷۰

مبلغ  ۲۵۵ هزار تومان برای سهامداران یک میلیون تومانی و مبلغ ۱۳۵ هزار تومان برای سهامداران ۵۳۲ هزار تومانی توسط شرکت‌های غیربورسی به حساب سهامداران سهام عدالت واریز می‌شود.
سود عملکرد شرکت‌های غیربورسی مربوط به سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ و نیز باقیمانده سود تخصیص داده‌نشده مربوط به سنوات قبل از آزادسازی (قبل از ۱۳۹۹)، به حساب سهامداران سهام عدالت واریز می‌شود.
سازمان خصوصی سازی امروز «چهارشنبه 24 اسفند 1401» با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با عنایت به مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر واریز باقیمانده سود سهام عدالت نزد این سازمان به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، بدین وسیله به آگاهی کلیه سهامداران محترم می رساند، «سود عملکرد شرکتهای غیربورسی مربوط به سال‌های 1398، 1399 و 1400 » و همچنین «باقیمانده سود تخصیص داده‌نشده مربوط به سنوات قبل از آزادسازی (قبل از 1399)» جهت واریز به حساب سهامداران محترم سهام عدالت به حساب شرکت مذکور واریز شده است.
بنابراین شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه همزمان با واریز مرحله دوم سود سهام مربوط به عملکرد سال 1400 شرکت‌های بورسی سهام عدالت، سود سهام نزد این سازمان را نیز به حساب سهامداران محترم واریز خواهد کرد.
بر این اساس، از کل مبلغ واریزشده توسط شرکت مذکور، مبلغ  255 هزار تومان برای سهامداران یک میلیون تومانی و مبلغ 135 هزار تومان برای سهامداران 532 هزار تومانی، مربوط به سود واریزشده توسط سازمان خصوصی‌سازی است.

مجله زندگی
ارسال نظر