خبر مهم وزارت آموزش و پرورش | احکام قطعی رتبه‌ بندی این تعداد از معلمان صادر شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: امیدواریم احکام قطعی رتبه‌بندی معلمان را تا پایان اسفندماه صادر کنیم.
خبر مهم وزارت آموزش و پرورش | احکام قطعی رتبه‌ بندی این تعداد از معلمان صادر شد
کد خبر : ۱۵۳۹۱

صادق ستاری‌فرد درباره آخرین وضعیت صدور احکام رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: امیدواریم احکام قطعی رتبه‌بندی معلمان را تا پایان اسفندماه صادر کنیم.
وی افزود: تا هفته گذشته ۶۵۰ هزار نفر در مرحله ارزیابی قرار داشتند که بیش از ۴۱۱ هزار نفر از آنها احکامشان صادر شده و مابقی در روزهای باقی‌مانده انجام می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه به محض آنکه ارزیابان، ارزیابی لازم را انجام و در اختیار هیئت ممیزه قرار دهند همکاران ما در استان‌ها و مناطق پرونده‌ها را بررسی می‌کنند گفت: کارگروه‌هایی را ایجاد کرده‌ایم؛ هم کارگروه‌های آموزشی و هم در مرکز سنجش و دانشگاه فرهنگیان که بتوانیم نسبت به اجرای قانون نظام رتبه‌بندی اقدام و کار را تا آخر سال به سرانجام برسانیم.
ستاری‌فرد در پاسخ به اینکه آیا در حال حاضر نیروی انسانی بلاتکلیف از محل قانون تعیین تکلیف نیروهای نهضتی، حق‌التدریس و مربیان پیش‌دبستانی دارید یا خیر؟ گفت: تنها تعداد کمی از همکاران که دوره مهارت‌آموزی‌شان به طول انجامیده باقی مانده‌اند که در حال نهایی شدن است.

منبع :
روز نو
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ارسالی در
حیف به عمر معلمان که توی اموزش و پرورش بی صاحب و بی سوادی مسولانش و بی در و پیکر تلف شد. بنده با 34سال خدمت و دکترا رتبه یک برام زدند
مرضیه رستمی
ارسالی در
بعد از ۱۸ سال تدریس درشغل منحوس معلمی...
بعد از ۱۸ سال تلف کردم عمرم... با داشتن مدرک کارشتاسی ارشد.. رتبه فاقد رتبه برای من برقرار کردند..
گویا رتبه ۱ هم به بنده تعلق نگرفته
از خدا نمی ترسید؟؟؟؟
قراره چند بار دیگه مدرک بفرستم ؟؟؟؟؟؟
محسن شهیدزاده
ارسالی در
با سلام. جناب وزیر آموزش و پرورش و معاونین محترم
چطور امکان دارد که ارزیابان رتبه بندی ، رتبه چهار و پنج شده اند اما اکثریت در رتبه های پایین تر . چطور در کارنامه همکاری فقط یک سال بعنوان سنوات درج شده و رتبه سه گرفته و افراد با سابقه رتبه یک با دو ؟؟
ناشناس
ارسالی در
حیف از عمری که تلف شد
ناشناس
ارسالی در
حیف از اون همه انرژی که هدر دادم اگر رایگان تدریس کرده بودم بعد از 32 سال اینقد پشیمان نبودم با مدرک فوق لیسانس و32 سال تدریس وکلی عنوان وجشنواره ومقاله وتقدیرنامه و..........................رتبه 3