خبر خوش | صدور احکام رتبه‌بندی بیش از ۵۵ هزار فرهنگی در این استان

صدور احکام رتبه‌بندی بیش از ۵۵ هزار فرهنگی فارس
خبر خوش | صدور احکام رتبه‌بندی بیش از ۵۵ هزار فرهنگی در این استان
کد خبر : ۱۵۶۷۵

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس اعلام کرد: بالغ بر ۵۸ هزار فرهنگی در فارس مشمول طرح رتبه‌بندی معلمان شده‌اند که تا پایان روز جمعه ۱۹ اسفند، احکام بیش از ۵۵ هزار و ۳۰۰ معلم صادر شده است.

مجید زارعی به خبرنگاران گفت: بالغ بر ۵۸ هزار فرهنگی در فارس مشمول طرح رتبه‌بندی معلمان شده‌اند که تا پایان روز جمعه ۱۹ اسفند، احکام بیش از ۵۵ هزار و ۳۰۰ معلم صادر شده است.

او با اشاره به اینکه براساس این احکام، با توجه به شاخص‌های مختلف، معلمان در رده‌های یک تا ۵ طبقه بندی شده‌اند، خاطرنشان کرد که رتبه پنج، بالاترین رتبه تعیین شده در این طرح برای معلمان است.

زارعی گفت: فرهنگیان استان فارس که مشمول قانون رتبه‌بندی هستند این امکان را دارند که با مراجعه به سامانه اینترنتی my.medu.ir، از وضعیت احکام و رتبه خود مطلع شوند.

وی خاطرنشان کرد که معلمان رتبه بندی شده در صورت اعتراض نسبت به احکام صادره، می‌توانند ظرف ۱۰ روز از تاریخ صدور حکم، اعتراضشان را ثبت کنند.

معاون آموزش و پرورش فارس گفت: پس از بارگذاری مدارک توسط فرهنگیان در سامانه مربوطه، کار ارزیابی مدارک توسط کارشناسان حرفه‌ای انجام می‌شود و اگر بنا به مدارک ارائه شده، اعتراض همکار فرهنگی مورد قبول باشد، رتبه تغییر کرده و احکام جدید براساس آن صادر می‌شود.

زارعی گفت: تمام تلاش مجموعه وزارت و ادارات کل آموزش و پرورش بر این‌ست که حقوق اسفندماه فرهنگیان براساس احکام جدید رتبه بندی واریز شود.

وی گفت: بیش از ۱۰۰ نفر از کارمندان امور اداری و فناوری اداره‌های آموزش و پرورش فارس، ۲ هفته به شکل شبانه‌روزی حتی در ایام تعطیل، کار بررسی مدارک و صدور احکام جدید را دنبال و اجرایی کردند.

زارعی ضمن ابراز امیدواری نسبت به صدور احکام مابقی فرهنگیان تا قبل از پایان سال، گفت: ۱۱۷ ارزیاب حرفه‌ای از استان فارس در فرایند رتبه بندی مشغول فعالیت هستند.

منبع :
فارس
مجله زندگی
ارسال نظر