خبر مهم | حمایت ویژه نماینده مجلس از معلمان در موضوع رتبه بندی

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس یازدهم در رابطه با رتبه بندی معلمان گفت: در بحث رتبه بندی معلمان گله بحق آن‌ها که چندین سال سابقه داشته اند، باید پیگیری شود، چرا که بی دقتی شده و باید این مهم بار دیگر با عدالت بازنگری شود، لذا پیگیر این موضوع هستیم.
خبر مهم | حمایت ویژه نماینده مجلس از معلمان در موضوع رتبه بندی
کد خبر : ۱۵۷۲۴

مجتبی یوسفی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۱ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: در ابتدا تذکر می‌دهم در رابطه با اجرایی شدن ماده ۱۰ قانون حمایت از نیرو‌های متخصص وزارت نفت، چرا که بعد از تذکر‌های متعددی که داده شد، قرار شد اجرایی شود، اما متاسفانه تاکنون ناقص اجرا شده است و در بحث حقوق و دستمزد باید به نخبگان، اساتید دانشگاه و نیرو‌های عملیاتی توجه شود.
نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس یازدهم ادامه داد: همچنین مازاد مالیاتی که برای چندمین بار از وزارتخانه‌هایی مانند وزارت نفت گرفته شد، چه برای شاغلین و چه برای بازنشستگان باید زودتر به آن‌ها برگشت داده شود.
وی در رابطه با رتبه بندی معلمان گفت: در بحث رتبه بندی معلمان گله بحق آن‌ها که چندین سال سابقه داشته اند، باید پیگیری شود، چرا که بی دقتی شده و باید این مهم بار دیگر با عدالت بازنگری شود، لذا پیگیر این موضوع هستیم.
یوسفی افزود: در بحث افزایش حقوق بازنشستگان به ویژه بازنشستگان خاص مانند مجموعه نفت، بانک ها، کشوری و لشگری تذکراتی را سال گذشته دادیم، اما متاسفانه توجهی نشد، لذا باید برای ارتقای‌شان و پرداخت یک مقطع تحصیلی به آن‌ها اقدام شود. همچنین در بحث افزایش حقوق پرسنل شهرداری باید حق اولادشان نیز در نظر گرفته شود. 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
رضایی
ارسالی در
بعد از ۳ سال انتظار و خوشحالی کردن بابت اجرای این طرح در آستانه سال نو ، بنده با ۲۱ سال سابقه و مدرک لیسانس رتبه ۱ یعنی آموزشیار گرفتم . یعنی رتبه من با کسی که تازه معلم شده یکی است . آیا نباید مطابق مدرک ، سابقه، ارزشیابی سالانه ، ضمن خدمت و تقدیر نامه رتبه داده می‌شد.  الان هم که اعتراض کردیم تو قسمت ثبت خواستن بترسونن که اعتراض نشه که مصاحبه حضوری به عمل میاد و امکان کاهش رتبه هست . و برای مدارک اعتراض بابت هر چیز تایید مرجع تخصصی خواسته شده . واقعا متاسفم بابت انتخاب این شغل . و باید میدونستیم که هدف از اجرای این طرح تکریم معلم نبود بلکه تحقیر و خرد کردن شخصیت او بود .