جزییات تازه روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت معوقات فرهنگیان

رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: پیگیری موضوع معوقات فرهنگیان با جدیت ادامه دارد و نتایج آن به فرهنگیان اعلام می‌شود.
جزییات تازه روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت معوقات فرهنگیان
کد خبر : ۱۶۶۱۱

رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: پیگیری موضوع معوقات فرهنگیان با جدیت ادامه دارد و نتایج آن به فرهنگیان اعلام می‌شود.
تأخیر در پرداخت حقوق اسفند فرهنگیان در روزهای پایانی سال در فضای مجازی بحث‌برانگیز شده است و در این میان شایعاتی هم مبنی بر عدم پرداخت معوقات رتبه بندی فرهنگیان منتشر شد که این اخبار با صدور اطلاعیه‌ای توسط آموزش و پرورش تکذیب شد.
در همین زمینه، وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توصیه‌های رئیس جمهور در جلسه روز گذشته هیأت دولت در خصوص پرداخت تفاوت مزایای رتبه‌بندی معلمان طی روزهای آینده، تصمیم گیری و اقدام خواهد شد.
همچنین یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش روز سه‌شنبه اول فروردین اظهار کرد: دیشب با دستور رئیس‌جمهور و پیگیری معاون اول رئیس جمهور موضوع پرداخت حقوق فرهنگیان در دستور کار قرار گرفت و بانکهای عامل موظف شدند تا زمان پرداخت حقوق فرهنگیان عملیات متوقف نکنند.
نوری یادآور شد: به دستور رئیس جمهور مقرر شد روز شنبه یا یکشنبه هفته بعد نشستی با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری برگزار شود و نتایج حاصله از آن جلسه، زمان پرداخت معوقات را مشخص می‌کند.
مصطفی بابایی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش شامگاه دوشنبه(۷ فروردین) در تماسی تلفنی درباره آخرین وضعیت درخصوص پیگیری مطالبات فرهنگیان اظهار کرد: در سه روز گذشته ۹ جلسه با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد ، عصر امروز ۲ جلسه دیگر با معاون اول و رئیس دفتر رئیس جمهور اتفاق افتاد.
وی افزود: در این ۲ جلسه مسائل مربوط به معوقات فرهنگیان به صورت جدی مجددا بررسی شد و پیگیری این موضوع کماکان با جدیت ادامه دارد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: امیدواریم در چند روز آینده نتایج خوبی بدست آید و نتایج بررسی‌ها و زمان پرداخت معوقات را به فرهنگیان اعلام خواهیم کرد.
بابایی در پایان از همکاری و همراهی رئیس سازمان برنامه و بودجه در این خصوص تشکر کرد.

مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
قشرمظلوم
ارسالی در
سلام
جناب اقای وزیر.و معاون روابط عمومی.
دیگه چه تصمیمی؟چه بررسی؟چه اتخاذی؟بس کنید این حرفها را دم مغازه یا مرغ فروشی نمیخرند.مایحتاج منزل و لباس با پول باید خرید.
مگر شما قانون گریز هستید؟مگر شما مجری قوانین نیستید؟
قانون رتبه بندی یک قانون است که از تمام کانال های قانونی عبور کرده تصویب شده و می بایست اجرا گردد.باید۱۸ماه مطالبات معوقات رتبه بندی را به فرهنگیان پرداخت کنیدباید پول حق التدریسی ها را بدید.باید حق الزحمه طرح تثبیت بدید.
اینقدر با ابروی مظلوم و پاک ترین قشر جامعه که اصل و رکن بی بدیل کشور و حیاتی ترین شریان حیات فرهنگی جامعه هست بازی نکنید.
ننگ بر دروغ.ننگ بر ریا.ننگ بر حق کشی و حق خوری.
معلم
ارسالی در
تا جلسه پشت جلسه موز خوری ، تواین وسط حق معلمان بواسطه تورم روزبه روز به آب میره ، مگه پول را ازیه کشور وارد میکنیدچندروز آینده اونم تودریا یه مقدارش را امواجومیبره هیچی اول وآخرش
ناشناس
ارسالی در
سلام آقا ما بعد ۲۰ سال سابقه استاد دانشگاه نخواستیم رتبه یک ای وزیر بی کفایت خواهشا استعفا استعفا،دانشجویان ما بهمون میخندند ۲ سال اومدن سرکار رتبه ۳ وزیر بی کفایت استعفا استعفا
سعید
ارسالی در
خودتون هم چهاردهم تشریف ببرید سر کلاس
مهرناز
ارسالی در
آیا دروغ های شما با دریافت اسکریپت نگارش رتبه بندی توسط IT ادارات با تاریخ اجرای اول اسفند 1401 تمامی دارد ؟