وقوع آتش سوزی گسترده در شرق تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع حریق گسترده در انبار مواد شیمیایی خبر داد.
وقوع آتش سوزی گسترده در شرق تهران
کد خبر : ۸۹۲۱

جلال ملکی از وقوع حریق گسترده در انبار مواد شیمیایی خبر داد و گفت:  بامداد امروز در پی تماس همکاران آتش‌نشانی در محدوده شهرستان‌های شرق استان تهران یک مورد حریق در انبار نگهداری مواد قابل اشتعال در محدوده شهرستان پردیس، شهرک صنعتی خرمدشت، منطقه سیاه‌سنگ اعلام شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: متعاقباً دو ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل، همراه تانکر آب و خودروی حامل کف شیمیایی از تهران به‌عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شدند.
او اظهار کرد: پیش از رسیدن همکاران آتش‌نشانی تهران، عوامل آتش‌نشانی پردیس، رودهن و بومهن و جاجرود در محل حادثه حضور داشتند و مشغول عملیات بودند.
ملکی خاطرنشان کرد: محل حریق یک سوله به وسعت ۱۵۰ متر مربع و مسقف بود که محل نگهداری مواد شیمیایی همچون تینر و رنگ و مواد قابل اشتعال و انفجار بود که به‌طور کامل شعله‌ور بود؛ به‌گونه‌ای که حریق از سقف‌ها و پنجره‌ها به بیرون می‌زد و در حال سرایت به اطراف بود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه شدت حرارت در محل حادثه بسیار بالا بوده است، گفت: در اثر حرارت زیاد سقف‌ها در آستانه تخریب بود.
او توضیح داد: آتش‌نشانان از چند جهت عملیات را به‌خوبی ادامه دادند و موفق شدند حریق را تحت کنترل خود درآورند و خوشبختانه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.
ملکی در ادامه عنوان کرد: پس از اطفا حریق و لکه گیری مراحل پایانی عملیات به همکاران آتش‌نشانی در محدوده محل حادثه سپرده شد و همکاران به ایستگاه‌های خود مراجعت کردند.

مجله زندگی
ارسال نظر