پایان خوش صبر ۲۰ ساله زوج هالیوودی/جنیفر لوپز: این دقیقا همان چیزی است که می‌خواستیم!

جنیفر لوپز و همسرش بن افلاک، پس از 20 سال بالاخره موفق به برگزاری مراسم ازدواج خود البته در خلوت و بدور از رسانه ها شدند.
پایان خوش صبر ۲۰ ساله زوج هالیوودی/جنیفر لوپز: این دقیقا همان چیزی است که می‌خواستیم!
کد خبر : ۱۱۵۷

 جنیفر لوپز خواننده و بازیگر مشهور 52 ساله و بن افلک بازیگر و کارگردان 49 ساله، بیست سال پس از شروع اولین رابطه‌اشان، به تازگی در یک‌ مراسم‌ کوچک‌ با حضور‌ خانواده و فرزندانشان در لاس وگاس به صورت رسمی ازدواج کردند. در ادامه عکس های منتشر شده از ازدواج این دو چهره مشهور را مشاهده خواهید کرد.

 

جنیفر لوپز خواننده و هنرپیشه آمریکایی خبر ازدواج خود را در وبسایت رسمی‌اش به نام On The JLo منتشر کرد و نوشت:

موفق شدیم. عشق زیباست. عشق مهربان است. و مشخص شد که عشق صبور هم هست. صبری 20 ساله. دقیقاً همان چیزی که می خواستیم.

جنیفر لوپز و بن افلک

جالب است بدانید جنیفر لوپز و همسرش بن افلک اولین بار 20 سال پیش وارد رابطه‌ شدند و پس از 2 سال فقط چند ماه مانده به مراسم عروسی، رابطه آنها به هم خورد و در ژانویه 2004 نامزدی خود را پایان یافته اعلام کردند.

رابطه جدید این زوج مشهور به بنیفر بعد از جدایی جنیفر لوپز از الکس رودریگز ستاره بیسبال و جدایی بن افلک از آنا دی آرماس، هنرپیشه سینما سال گذشته پس از 17 سال، دوباره آغاز شد و در نهایت به ازدواج ختم گردید.

این زوج روز شنبه برای برگزاری مراسم ازدواج خود با هواپیما به لاس وگاس رفتند و در کلیسای کوچکی که 4 زوج دیگر در انتظار بودند، خیلی ساده مراسم ازدواج شان را برگزار کردند.

همسر جدید جنیفر لوپز

جنیفر لوپز در ادامه خبرنامه خود نوشت:

راست می‌گویند تنها چیزی که انسان به آن نیاز دارد عشق است و بس! و من به خاطر فراوانی عشق، داشتن یک خانواده شاد با پنج فرزند، و داشتن یک زندگی که هیچ‌گاه تا این حد دلیل برای امیدواری به آینده را در آن تجربه نکرده بودم، قدردان و سپاسگزارم.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
نمناک
مجله زندگی
ارسال نظر