اعلام ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان

غیبت یک ستاره پرسپولیس در ترکیب، مهم‌ترین نقطه ابهام سرخپوشان برای دیدار با صنعت نفت آبادان است.
اعلام ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان
کد خبر : ۱۳۱۷۷

تیم پرسپولیس در حالی پای به آبادان گذاشته که سیامک نعمتی و لئاندرو پریرا، همراه تیم نیستند و از لیست ۲۰ نفره خط خورده‌اند. اما ممکن است یک غایب سرشناس دیگر هم در فهرست سرخپوشان باشد: مهدی ترابی. بازیکنی که به دلیل سرماخوردگی شرایط مساعدی ندارد اما پزشکان پرسپولیس در تلاشند تا هرطور که شده او را به این بازی برسانند.

همچنین تنها غایب انضباطی پرسپولیس، علیرضا بیرانوند است که با دریافت کارت قرمز، از این دیدار محروم شد و به جای او احمد گوهری در درون دروازه خواهد ایستاد. این نخستین بار در فصل جاری است که بیرانوند از ابتدا برای پرسپولیس بازی نخواهد کرد و باید دید که در غیاب او، قرمزها چه عملکردی خواهند داشت.

* خط دروازه: گوهری با تنها امید لیست پرسپولیس

فهرست سرخپوشان برای دیدار با صنعت نفت، تنها یک بازیکن از رده امید دارد. در غیاب علیرضا بیرانوند، احمد گوهری و امیررضا رفیعی دو دروازه‌بان پرسپولیس هستند و باید دید گوهری در این بازی موفق به کلین شیت خواهد شد یا خیر. باتوجه به سه کارته بودن بیرانوند، احتمالا در ادامه فصل نیز آنها حداقل در یک بازی ترکیب دروازه‌بانی پرسپولیس را تشکیل خواهند داد.

* خط دفاعی: نعمتی دوباره روی نیمکت؟

در تمرینات اخیر پرسپولیس، علی نعمتی اغلب در تیم ذخیره‌ها حضور داشته و وحید امیری شانس بیشتری برای بازی در پست دفاع چپ دارد. نکته مهم اینکه سایر نقاط خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر است و یحیی گل‌محمدی ترجیح داده از گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی و دانیال اسماعیلی‌فر بهره ببرد.

* خط میانی: خروج احتمالی دو کاپیتان

سینا اسدبیگی و میلاد سرلک احتمالا زوج خط میانی پرسپولیس را تشکیل می‌دهند و به نظر می‌رسد کمال کامیابی‌نیا روی نیمکت حضور خواهد داشت. در جناح راست سعید صادقی به ترکیب بازخواهد گشت اما ابهام بزرگ پرسپولیس در جناح چپ است. جایی که تا ساعتی بعد یحیی تصمیم نهایی را در مورد ترابی خواهد گرفت و در غیاب او، احتمالا محمد عمری به میدان می‌رود و عالیشاه نیمکت نشین خواهد بود.

* خط حمله: زوج مهاجمان نوک؟

در بازی قبلی یحیی گل‌محمدی نشان داد که نسبت به استفاده از شیخ دیاباته و عیسی آل‌کثیر به صورت همزمان علاقه دارد اما متغیر بزرگ در این انتخاب، همچنان ترابی است. اگر ترابی بازی کند، محمد عمری یا امید عالیشاه به خط حمله خواهند رفت و در غیر این صورت، عیسی آل‌کثیر و شیخ دیاباته نخستین انتخاب‌های یحیی هستند تا پرسپولیس بعد از ۷ بازی، از دو مهاجم نوک بهره ببرد.

* ذخیره: پرستاره‌ترین در غیاب سه چهره شاخص

نیمکت ذخیره پرسپولیس با حضور امیر رضا رفیعی به عنوان گلر، فرشاد فرجی، وحدت حنانوف و علی نعمتی به عنوان مدافع، کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی، مهدی ترابی (احتمالی)، امید عالیشاه و مهدی عبدی تکمیل خواهد شد. این در حالی است که با ورود بیرانوند، سیامک نعمتی و لئاندرو پریرا، ترکیب ذخیره پرسپولیس پربارتر نیز خواهد شد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

احمد گوهری

وحید امیری

گئورگی گولسیانی

مرتضی پورعلی‌گنجی

دانیال اسماعیلی‌فر

میلاد سرلک

محمد عمری

سینا اسدبیگی

شیخ دیاباته

سعید صادقی

عیسی آل‌کثیر

مجله زندگی
ارسال نظر