درخواست‌های دنی آلوز بی‌نتیجه ماند ؛ انتقام‌گیری همسر فوتبالیست متجاوز از او !

3 روز پیش اعلام شد، درحالی‌که دنی آلوز به اتهام تجاوز در زندان به‌سر می‌برد، همسرش درخواست طلاق از او را به دادگاه ارائه کرده و می‌گوید به ادعاهای قربانی این پرونده اعتماد دارد.
درخواست‌های دنی آلوز بی‌نتیجه ماند ؛ انتقام‌گیری همسر فوتبالیست متجاوز از او !
کد خبر : ۱۳۳۷۰

خوانا سانز، همسر دنی آلوز می‌گوید بعد از بررسی دقیق و طولانی‌‌مدت ماجرای اتهام آلوز به تعرض و زندانی شدن او، تصمیم گرفته است از همسرش جدا شود. سانز 30ساله که ملیت اسپانیایی دارد، از طریق وکلای خود درخواست طلاق را به دادگاه ارائه داده است. او همچنین درخواست ملاقات مستقیم با دنی آلوز در  زندان  را رد کرده است.

دنی آلوز به دلیل آنچه تعرض او به یک زن در روز 30 دسامبر در یک باشگاه شبانه در شهر بارسلون اعلام شده است، در حال حاضر در زندان به‌سر می‌برد. همسر این فوتبالیست برزیلی می‌گوید در آن شب برنامه او و آلوز این بوده که با هم باشند ولی دنی آلوز با او تماس گرفته و می‌گوید قصد دارد در برنامه‌ای شرکت کند که دخترانه نیست. سانز می‌گوید همسرش به او گفته که ترجیح می‌دهد با دوستانش بیرون باشد.

در همین رابطه امروز لتیشیا روکِخو، خبرنگار لاونگواردیا، ادعا کرد که روز گذشته آلوز در تماسی کوتاه با همسرش از او عاجزانه درخواست کرده تا از جدایی منصرف شود و در چنین شرایطی او را تنها نگذارد ولی با پاسخ منفی روبه‌رو شده است.

سانز از آلوز درخواست ملاقات رودررو در زندان را کرده بود اما ستاره برزیلی به دلیل شرایط خاصش در زندان پاسخ منفی داد و گفت‌وگو به‌صورت تلفنی صورت گرفت.

منبع :
ورزش سه
مجله زندگی
ارسال نظر