تصمیم ناراحت‌کننده سردار آزمون چیست ؟

سردار آزمون تصمیم ناراحت کننده ای گرفته که به نظر می رسد بازگشتی هم ندارد.
تصمیم ناراحت‌کننده سردار آزمون چیست ؟
کد خبر : ۱۵۴۳۷

سریک نام اسب مورد علاقه سردار آزمون ملی‌پوش فوتبال ایران است. آزمون، سال پیش با این نام، تیمی را در لیگ دسته یک والیبال زنان داشت که توانست به لیگ برتر برسد. این بازیکن سال پیش حمایت‌های ویژه‌ای از تیمش داشت؛ گفته می‌شد بازیکنان این تیم جزو معدود بازیکنان حاضر در لیگ یک بودند که دستمزد می‌گرفتند و حتی برای هر پیروزی حساس خود، سردار به آنها پاداش داده می‌داد.

این حمایت‌ها در لیگ برتر هم ادامه داشت و بعد از پیروزی های سریک در لیگ والیبال زنان نیز حمایت های ستاره تیم ملی ایران ادامه دار بود. سردار آزمون حمایت خود را از تیم تحت مالکیتش نشان داد و به اعضای این تیم بابت این بردها پاداش می‌داد. موضوعی که تقریباً یک اتفاق جدید در والیبال و حتی ورزش زنان به حساب می‌آمد.

سریک در فصلی که گذشت موفق شد دست به کار بزرگی بزند و در اولین فصل حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر والیبال زنان به دیدار فینال صعود کند. با این حال برخی مصدومیت ها و البته تقابل با تیم قدرتمند پیکان باعث شد که تیم سردار آزمون به دومی در لیگ بسنده کند.

با این حال اتفاقاتی در فینال رخ داد که خشم و عصبانیت خانواده آزمون را به همراه داشت. ماجرا از این قرار بود که خلیل آزمون، پدر سردار و مدیر سریک قصد داشت بازی فینال را از نزدیک در سالن فدراسیون والیبال تماشا کند اما به او اجازه این کار داده نشد و به اعتقاد خود خانواده آزمون با بی احترامی او را از سالن بیرون کردند.

بعد از بازی فینال خلیل آزمون در مصاحبه ای اعلام کرد که دیگر در والیبال تیم داری نخواهد کرد. در ابتدا به نظر می رسید که این یک عصبانیت اولیه باشد و اتفاقاً پس از آن اعلام شد که سریک در فصل آینده لیگ برتر حضور خواهد داشت. با این وجود روز گذشته مصاحبه ای از سردار آزمون منتشر شد که تاکید کرده بود که به دلیل بی احترامی به پدرش و برخی دیگر از مسائل دیگر در والیبال تیم داری نخواهد کرد. او همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش یک ادعای جنجالی را مطرح کرد و گفت که مافیای والیبال از فوتبال هم بیشتر است.

برای پی بردن به میزان جدی بودن این تصمیم از سردار آزمون و البته پدرش خلیل آزمون پیگیر این مسئله شدیم که هر دوی آنها اعلام کردند که تصمیم شان کاملاً قطعی است و سریک دیگر در والیبال زنان حضور نخواهد داشت. موضوعی که قطعاً یک اتفاق تلخ محسوب می‌شود چرا که سریک توانسته بود در اولین سال حضورش شور و اشتیاق عجیب و غریبی به والیبال زنان تزریق کند.

منبع :
ورزش سه
مجله زندگی
ارسال نظر