ارزیابی فرهنگیانی که بارگذاری مدارک کرده‌اند انجام می‌شود

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش ضمن اشاره به رتبه‌بندی 670 هزار معلم، از ارزیابی مابقی فرهنگیانی که بارگذاری مدارک انجام‌ داده‌اند خبر داد.
ارزیابی فرهنگیانی که بارگذاری مدارک کرده‌اند انجام می‌شود
کد خبر : ۱۱۳۵۷

به گفته محسن زارعی ارزیابی مدارک 670 هزار از فرهنگیان انجام شده و مابقی معلمانی که بارگذاری مدارک انجام داده باشند ارزیابی‌شان صورت می‌گیرد. البته فرد ارزیابی‌کننده ارزیابی معلم‌های غیر از استان خودش را انجام می‌دهد.

زارعی درباره روند کار توضیح داد: گزارش‌ دلالت‌های رفتاری با همکاری گروه‌های آموزشی، راهبران آموزشی، شورای معلمان، ستادهای تربیتی و انجمن اولیا آماده خواهد شد و  از سوی مدیر به ارزیاب گزارش می‌شود که ارزیاب گزارش‌ها را با مصادیق شایستگی تطبیق می‌دهد.

نحوه رتبه بندی معلمان

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد: مدارک و مستندات بارگذاری شده توسط فرهنگیان را مدیران تایید کرده‌اند که ارزیاب به همان اکتفا می‌کند و بر اساس آن شایستگی را تایید خواهد کرد. برای هر شایستگی نمره تعیین می‌شود و در قالب کارنامه رتبه نهایی تعیین خواهد شد. در صورت مشکل، ارزیابی عودت داده می‌شود.

زارعی درباره زمان صدور رتبه تمامی معلمان اظهار کرد: پس از انجام، ارزیابی هر فرد در کارپوشه هیئت ممیزه قرار خواهد گرفت که به ترتیب رتبه بندی معلمان انجام می‌شود.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر