پیک موتوری و همدستش پس از ربودن مدیر شرکت از او فیلم سیاه تهیه کردند

خانم مدیر جوان از پیک موتوری شرکت به اتهام آدم ربایی شکایت کرد.
پیک موتوری و همدستش پس از ربودن مدیر شرکت از او فیلم سیاه تهیه کردند
کد خبر : ۱۶۰۰۳

مدتی قبل رسیدگی به شکایت زن جوان با موضوع آدم ربایی در دستور کار امیرحسین علیمردان بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.

این زن که مدیرعامل یک شرکت است، ساکن خیابان جردن بوده و مدتی قبل از همسرش جدا شده است. او برای انجام کارهای خانه اش گاهی از یک پیک موتوری شرکت خود به نام حسام کمک می گرفت تا اینکه یک روز حسام با او تماس گرفت و گفت تعدادی مدارک در شرکت جا مانده و می خواهد به دست خانم مدیر برساند.

این زن در طرح شکایت خود اظهار داشت:«حسام با دوستش مقابل در خانه ام آمدند و وقتی در را باز کردم با تهدید وارد خانه ام شدند و من را ربودند. سپس من را به خانه ای واقع در شهرک ولیعصر منتقل کردند و از من تقاضای ۱۵۰ میلیون تومان پول نقد کردند که گفتم در حال حاضر چنین پولی ندارم. بعد کلید خانه ام را گرفتند و به خانه ام رفتند که بعدا متوجه شدم لپ تاپ و چند گوشی و مقداری پول و ۹ عدد سکه طلا از من ربوده اند. وقتی دوباره به آنجا برگشتند از من فیلم سیاه تهیه کردند، با آن من را تهدید کردند که اگر شکایت کنم فیلم ها را منتشر خواهند کرد.

چند روز بعد همسر سابقم اقدام به شکایت از من به خاطر روابط نامشروع شکایت کرد که من خیلی از این تهمت تعجب کردم. در مراجع قضایی اعلام کردم که ایشان در مورد من ذی سمت نیست اما با همان گوشی ربوده شده همان فیلم های سیاه را به پدرم نشان داد.»

با طرح این شکایت از سوی خانم مدیر، دستور احضار پیک موتوری و شوهر سابق این خانم به عنوان مطلع پرونده جهت تحقیقات صادر شد. همچنین با توجه به اینکه خانم مدیر ادعا کرد در خانه واقع در شهرک ولیعصر اقدام به داد و فریاد کرده بود؛ دستور تحقیق از اهالی محل صادر شد تا راز ماجرا فاش شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
رکنا
مجله زندگی
ارسال نظر