استوری احساسی و خاص فرزاد مجیدی برای فرهاد مجیدی

فرزاد مجیدی مربی سابق استقلال در اقدامی عجیب یادداشتی احساسی در صفحه اینستاگرام اش خطاب به برادرش فرهاد مجیدی منتشر کرده است.
استوری احساسی و خاص فرزاد مجیدی برای فرهاد مجیدی
کد خبر : ۱۶۱۸۹

فرزاد مجیدی در لیگ بیست و یکم به عنوان مربی و دستیار فرهاد مجیدی موفق به کسب عنوان قهرمانی برای تیم استقلال شد.

اما بعد از پیوستن غیر منتظره فرهاد مجیدی به لیگ امارات و جدایی او از استقلال، فرزاد مجیدی هم از تیم سابق و محبوب اش جدا شد.

با این حال مربی سابق استقلال در اغلب موارد با انتشار پیام هایی در اینستاگرام اش همواره از عملکرد فنی برادرش در اتحاد کلباء حمایت ویژه ای کرده است.

در همین راستا فرزاد مجیدی در تازه ترین فعالیت اش در اقدامی عجیب یادداشتی احساسی خطاب به برادرش منتشر کرده که باعث جلب توجه طرفداران فوتبال او شده است.

او در این متن معنادار با انتشاری تصویری قدیمی برای کاپیتان سابق استقلال نوشته است: بوی نو شدن می آید ولی تو همیشه رفیق کهنه من بمان.

استوری احساسی و خاص فرزاد مجیدی برای فرهاد مجیدی

شغل جدید برادر فرهاد مجیدی همه را شوکه کرد

به گزارش وقت صبح، فرزاد مجیدی بازیکن سابق تیم استقلال که پیشتر به عنوان دستیار و مربی تیم استقلال فعالیت می کرد به نظر می رسد نسبت به گذشته کم کار شده است.

البته چندی پیش رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور اعلام کرد که این پیشکسوت فوتبال در حوزه کشف استعدادهای فوتبالی جوانان عضو هلال احمر فعالیت خواهد کرد.

اما در حال حاضر، مربی سابق استقلال در تازه ترین فعالیت اش در صفحه شخصی اش با منتشر کردن پیامی کاربران را متعجب کرده است.

او در این استوری با گذاشتن یک شماره تلفن، قیمت نجومی ۶ میلیارد تومان را برای فروش آن درخواست کرده است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
وقت صبح
مجله زندگی
ارسال نظر