وام ۵ میلیاردی بانک سپه به چه افرادی تعلق می‌گیرد ؟

مشتریان بانک سپه که مایل به دریافت وام 5 میلیارد تومانی این مجموعه هستند، باید در یکی از شعب سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند و میانگین حساب مناسب را ایجاد کنند. تسهیلات مذکور تحت عنوان طرح «نگین آتیه» پرداخت می‌شود.
وام ۵ میلیاردی بانک سپه به چه افرادی تعلق می‌گیرد ؟
کد خبر : ۱۷۵۰۱

افرادی که مایل به دریافت این وام 5 میلیارد تومانی هستند باید حداقل دو ماه از مهلت سپرده گذاری آن‌ها گذشته باشد. پس از گذشت این مدت زمان، بانک حداکثر تا 200 برابر میزان سپرده متقاضیان، تسهیلات پرداخت خواهد کرد. سود این وام بیت 8 تا 18 درصد اعلام شده، به گونه‌ای که در ازای پرداخت هر 9 قسط، یک درصد از سود کم خواهد شد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 60 ماه اعلام شده است. ضمانت اصلی برای دریافت این وام مسدودی سپرده است، البته طی مدت زمان پرداخت قسط، سود یک درصدی به اصل سپرده وام گیرندگان پرداخت خواهد شد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 126 میلیون و 967 هزار و 137 تومان است. کل سود تسهیلات، 2 میلیارد و 618 میلیون و 28 هزار و 228 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 7 میلیارد و 618 میلیون و 83 هزار و 228 تومان خواهد بود.

برخی از اهداف و خدمات بانک سپه را بشناسید

بانک سپه نخستین بانک ایرانی است که در سال 1304 تاسیس شد و توانسته در راستای تحقق اهداف کلان اقتصادی کشور، بخشی از سرمایه‌های سرگردان جامعه را جذب و به سمت فعالیت‌های مولد اقتصادی سوق دهد. در حال حاضر در قالب انواع حساب‌های سپرده، انجام امور حوالجات ارزی، گشایش اعتبار اسنادی، ابلاغ اعتبارات اسنادی، صدور ضمانتنامه ارزی، تایید اعتبارات اسنادی و … به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر