این نوع ماساژ برای رفع پف صورت معجزه می‌کند

خارج کردن سموم از بدن باعث کاهش وزن و کاهش سلولیت می‌شود. انجام این ماساژ بر روی پوست باعث کاهش پف صورت شده و خاصیت ضد پیری دارد.
این نوع ماساژ برای رفع پف صورت معجزه می‌کند
کد خبر : ۶۱۷۶۴

به گزارش راهنماتو، شاینت نوشت؛ انجام این ماساژ بر روی پوست باعث کاهش پف صورت شده و خاصیت ضد پیری دارد.

خارج کردن سموم از بدن باعث کاهش وزن و کاهش سلولیت می‌شود. انجام این ماساژ بر روی پوست باعث کاهش پف صورت شده و خاصیت ضد پیری دارد. بهتر است درناژ لنفاوی را به متخصصان بسپاریم، اما قصد داریم یک نسخه خانگی از این ماساژ را که بر روی پوست انجام می‌شود به شما آموزش دهیم. کل این ماساژ باید ۱۰ دقیقه طول بکشد و توصیه ما این است که برای نتیجه بهتر این ماساژ را شب‌ها و/ یا صبح‌ها انجام دهید.

مرحله ۱:

همانطور که دکتر رولو اشاره می‌کند، درناژ لنفاوی برای پوست‌هایی بهتر است که آب زیادی در خود نگه می‌دارند. زمانی که این ماساژ به درستی انجام شود، می‌تواند تاثیرات لاغر کنندگی روی صورت‌های چاق داشته باشد. در این تصویر نحوه درست حرکت دست روی پوست را می‌بینیم. میزان فشاردست شما باید یک حرکت موجی شکل مانند زمانی که به آرامی سنگی را درون برکه ایی می‌اندازیم، روی پوست ایجاد کند. مراقب باشید مویرگ‌ها را پاره نکنید. این کار را کاملا آرام و سطحی انجام دهید.

مرحله ۲:

با غدد لنفاوی روی گردن شروع کنید، آن‌ها دقیقا زیر گوش شما قرار دارند. سرتان را کمی به عقب برده و زیر گوشتان را سه تا چهار ثانیه ماساژ دهید.

مرحله ۳:

حال قسمت پایینی گردن خود را به آرامی ماساژ دهید.

مرحله ۴:

سپس کم پایین‌تر آمده و نزدیک ترقوه‌ها را ماساژ دهید.

مرحله ۵:

ماساژ چانه با دو دست انجام می‌شود: سر خود را کم به عقب برده و سپس با کمک سه انگشت از هر دو دست چانه را مطابق تصویر ماساژ دهید.

مرحله ۶:

استخوان گونه‌ها را در هر دو طرف صورت ماساژ دهید.

مرحله ۷:

برای کاهش پف چشم‌ها زیر آن‌ها را ماساژ دهید.

مرحله ۸:

ماساژ استخوان زیر ابرو را فراموش نکنید.

مرحله ۹:

در انتها کار ماساژ صورت خود را با ماساژ پیشانی خاتمه دهید. از بالای ابرو‌ها شروع و سپس به سمت شقیقه‌ها و زیر گوش‌ها حرکت دستهایتان را ادامه دهید.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر