وام ۳۰۰ میلیون تومانی بدون سود بانک مهر ایران + جزییات ثبت نام

مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران که به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی از این مجموعه تمایل دارند، می‌توانند از طرح «اعتبار در حساب جاری» این مجموعه بهره ببرند. سقف وام این طرح به ۳۰۰ میلیون تومان می‌رسد.
وام ۳۰۰ میلیون تومانی بدون سود بانک مهر ایران + جزییات ثبت نام
کد خبر : ۶۵۱۴۳

به گزارش رده، افرادی که به دریافت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران تمایل دارند باید ضمن افتتاح حساب قرض الحسنه، میانگین حساب ۳ تا ۱۲ ماهه ایجاد کنند. ضمنا این افراد باید ضامن رسمی داشته باشند و بتوانند معادل ۴ درصد کارمزد این تسهیلات را بپردازند. مدت زمان پرداخت اقساط این تسهیلات با توجه به زمان خواب سپرده متفاوت است و بین ۲۴ تا ۴۸ ماه تغییر می‌کند.


با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد اعلامی و حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط، افراد باید توان پرداخت اقساط ۶ میلیون و ۸۱۸ هزار و ۱۸۲ تومان در هر ماه را داشته باشند. کل سود تسهیلات مذکور به ۳۰ میلیون تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز ۳۳۰ میلیون تومان اعلام شده است.


بانک مهر ایران از چه تاریخی فعالیت خود را آغاز کرد؟
بانک قرض الحسنه مهر ایران از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرد و کم کم در سراسر کشور گسترش پیدا کرد. این مجموعه با هدف قرض الحسنه و ترویج فرهنگ آن آغاز به کار کرد و تاکنون توانسته در این حوزه به خوبی پیش برود و نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر