مصاحبه مهدی ترابی همه را شوکه کرد! / او چه صحبت هایی در بازی پرسپولیس و فولاد شنیده است؟

ستاره لیگ برتر ایران و پرسپولیس پس از شکست یک برصفر پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان دست به افشاگری زد.
مصاحبه مهدی ترابی همه را شوکه کرد!   او چه صحبت هایی در بازی پرسپولیس و فولاد شنیده است؟
کد خبر : ۱۲۵۷۷

مهم ترین ستاره و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در دوران کارلوس کی روش، بدون کوچک ترین تردیدی جواد نکونام بود.
شماره ۶ تیم ملی کشورمان که با عبور از علی دایی به تنهایی رکورددار بازی در تیم ملی ایران لقب گرفت.
مر پرتغالی به قدری به کاپیتان خود اعتقاد و باور داشت که او را با کاپیتان‌های بزرگ دنیای فوتبال مقایسه کرده و حتی پس از بازی دوستانه ایران و سوئد در مصاحبه ای گفت: «جواد نکونام بهترین کاپیتان دوران مربیگری ام بود، حتی بهتر از رونالدو، رائول، دونادونی و روی کین.»
عجبا که پس از خداحافظی نکونام مدتی مهدی ترابی هافبک کناری جوان ایران پیراهن شماره ۶ را پوشید اما این پیراهن همیشه برتن هافبک دفاعی‌های بزرگی چون کریم باقری و جواد نکونام بوده است و این بار هم باید به یک هافبک دفاعی می‌رسید.
برهمین اساس کارلوس کی‌روش تصمیم گرفت آن را به سعید عزت اللهی جوان بدهد. مهدی ترابی اما از همان روزها علاقه ویژه‌ای به جواد نکونام داشت و برای پوشیدن پیراهن شماره ۶ از کاپیتان سابق تیم ملی اجازه گرفت و ...
سال‌ها از آن روز گذشت و مهدی ترابی تبدیل به ستاره لیگ برتر ایران و پرسپولیس شده است. مهدی ترابی اما پس از شکست یک برصفر پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان، می گوید: «با گوش‌های خودم شنیدم که می گفتند توپ را داخل زمین بیندازید. نیمکت فولاد به توپ جمع کن‌ها می گفتند که توپ را با تاخیر به پرسپولیسی‌ها بدهید و یا آن را داخل زمین بیندازید.این رفتارها از تیم خوب فولاد زشت است.»
گرچه جواد نکونام و فولادی‌ها واکنشی به مصاحبه مهدی ترابی نشان ندادند اما به نظر می رسد اولین وارث پیراهن رکورددار بازی در تیم ملی نیز از شکست تلخ اهواز به شدت ناراحت باشد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر