گرم شدن تجارت قدیمی مسی در آمریکا: همبرگر با طعم لیونل!

مسی از چند جهت با میامی در ارتباط بوده است و رابطه او محدود به فوتبال و پیوستن به تیم اینترمیامی نمی‌شود.
گرم شدن تجارت قدیمی مسی در آمریکا: همبرگر با طعم لیونل!
کد خبر : ۲۲۶۰۷

عصر جدیدی در MLS آغاز می‌شود. لیونل مسی با اینترمیامی به توافق رسید. فوق ستاره آرژانتینی به تیمی که دیوید بکام مالکیت و ریاست آن را برعهده دارد، خواهد آمد و در میان تعجب هواداران فوتبال و ناامیدی هواداران بارسلونا، اکنون به جرات می‌توان گفت که رابطه «مسی-میامی» همیشه برقرار بوده است.

یک برگر، ارتباطش با یکی از بزرگ‌ترین حامیان مالی دلفین‌های میامی و آپارتمانی که در ساحل میامی خریداری کرد، همگی نشانه‌هایی بودند مبنی بر اینکه لیونل مسی به دنبال فرصتی برای بازی در یکی از شهرهای مورد علاقه‌اش در جهان خواهد بود.

همه چیز از سال ۲۰۲۱ شروع شد. سوپراستار آرژانتینی یک آپارتمان لوکس در برج پورشه در ساحل میامی خریداری کرد. لیونل مسی حدود ۷.۳ میلیون دلار در آن مکان که در طبقه نهم ساختمان قرار دارد و دارای چهار اتاق خواب و چهار سرویس بهداشتی است، هزینه کرد. منظره بی‌نظیر دریا نیز شکوه این آپارتمان را تکمیل می‌کند.

همچنین، در سال ۲۰۲۲، کافه هارد راک برگری را با الهام از جدیدترین سفیر برند خود راه‌اندازی کرد: لیونل مسی. هارد راک به عنوان حامی اصلی ورزشگاه دلفین‌های میامی، احتمالاً فکر می‌کرد که می‌تواند ستاره سابق بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن را اغوا کند تا به فلوریدا بیاید؛ با تهیه یک وعده غذایی با نام او: «مسی برگر». جان لوکاس، مدیرعامل هاردراک سال گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: «باعث افتخار است که همکاری با ستاره مشهور فوتبال جهان را به سطح دیگری ارتقا دهیم. از همه طرفداران هاردراک و مسی دعوت می‌کنیم که برگری الهام‌گرفته از طعم‌های مورد علاقه مسی را امتحان کرده و تجربه‌ای فراموش نشدنی و منحصر به فرد برای خود بسازند.»

مسی چند سال است که با میامی ارتباط دارد و حالا سفر او آغاز می‌شود...

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر