اعلام محدودیت‌های تردد جاده‌ای

محدودیت‌های تردد جاده‌ای مشخص شد. اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌گردد.
اعلام محدودیت‌های تردد جاده‌ای
کد خبر : ۱۱۰۷۸

محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۲۱ تا شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ به شرح ذیل است؛

۱. موتورسیکلت:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ تا ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

* تبصره: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲. سواری:

الف) محور کندوان:

۱- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ و ۲۲ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد

بود .۲- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۳ از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

ب) محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۳ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت مقطعی یکطرفه خواهد بود.

۳. نقلیه سنگین (به استثنا حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی):

۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد.

۲- محور هراز:

الف) تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع می‌باشد.

ب) تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۱و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۱۴۰۱/۱۰/۲۲ و ۲۳ از محور هراز ممنوع می‌باشد.

*تبصره: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌گردد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
مهر
مجله زندگی
ارسال نظر