پیرمرد شیطان صفت بعد از تجاوز دختر ۶ ساله را رها کرد/ مرد کارتن خواب ناجی شد

مرد شیطان صفت که پس از ربودن دختر 6 ساله به او تعرض کرده و پس از آزار پیکر نیمه جانش را در کنارجاده رها کرده بود دستگیر شد.
پیرمرد شیطان صفت بعد از تجاوز دختر ۶ ساله را رها کرد/ مرد کارتن خواب ناجی شد
کد خبر : ۲۷۰۸

رسیدگی به این پرونده از وقتی شروع شد که پدر و مادر دختر خردسال به یکی از کلانتری های کرج مراجعه کرده و خبر ناپدید شدن دخترشان را به ماموران پلیس دادند.

مادر دخترک درحالی که اشک می ریخت گفت: دخترم نازگل با دوستانش مقابل در خانه به دسته عزاداری نگاه می کردند که بعد متوجه شدم دخترم ناپدید شده است و دوستان دخترم گفتند پیرمردی به بهانه غذای نذری دخترم را همراه خودش برده است.

درحالی که موضوع گم شدن نازگل در دستور  کار پلیس کرج قرار داشت مدتی بعد مرد کارتن خواب در حوالی محدوده شرکت سرم سازی  پیکر نیمه جان دختر خردسالی را مشاهده می کند که کنار جاده افتاده است این مرد که ناجی این دخترک بود با رساندن او به نزدیک ترین مرکز درمان او را از مرگ حتمی نجات داد.

با پیدا شدن نازگل پدر و مادرش خودشان را به بیمارستان رساندند و نازگل که تحت مداوا قرار گرفت . نازگل که به شدت آسیب دیده بود و لحظات ناگوار و تلخی را تجربه کرده بود گفت: من با بچه ها داشتم به دسته عزاداری نگاه می کردم که پیرمرد آمد و گفت که غذای نذری می دهد من با او رفتم و بعد او دهانم  را گرفت و به خانه اش برد به دنبال اظهارات نازگل بود که کارآگاهان جنایی خیابان های اطراف خانه نازگل را که متصل به دوربین مدار بسته بود تحت بررسی قرار دادند و پس از تلاش های مستمر سرانجام توانستند رد پای روباه پیر را شناسایی کنند .

همین کافی بود تا کارآگاهان پلیس آگاهی کرج درعملیاتی غافلگیران پیرمرد شیطان صفت را بازداشت کند.

بنا بر این گزارش، روباه پیر برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی کرج قرار دارد.

روباه پیر پس از دستگیری که از زنده ماندن نازگل به شدت شوکه شده بود پس از بازجویی های فنی لب به اعتراف گشود و با اعتراف های او بود که وی به دادسرا منتقل شد بازپرس نیز به محض مطالعه پرونده و تحقیقات لازم دستور داد این روبراه پیر به زندان منتقل شود . بازپرس اشد مجازات را برای این متهم شیطان صفت پیش بینی کرد.

به گزارش رکنا نازگل 6ساله هم اکنون تحت مداوا قرار دارد براساس اظهارات کادر پزشکی 6 عمل جراحی سخت بر روی او انجام شده است دراین مدت نازگل درد زیادی را تحمل کرده اما بیشترین درد او مشکلات روحی است که بر وی وارد شده است.

پدرومادر نازگل به شدت نگران آینده و سلامت دختر خردسالان هستند.

منبع :
رکنا
ارسال نظر